Alla inlägg under maj 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 19 maj 2010 20:43

Hej bloggen!


idag e det en jäääävligt jobbig dag. jag har haft kör på morgonen sedan handledarmötet och efter lunchen repat inför klassiska. gick åt helvete iallafall med sången och tatern! jag bara längtar efter din famn...


Nu är det jävligt kaos med A iaf, jippie, orkar inte med detta nu iaf! Ska bara ödsla tid på mig och plugget och skolan nu tror jag fram till sommarlovet! Är nog det bästa, MEN ändå kan jag inte sluta tänka på dej!. Fuck off att det ska vara så jävla svårt. Drömmer mardrömmar om dej, och det känns ju sååå bra! 


I morgon ska jag hoppas på finväder tills ettorna ska ha viskonsert och jag slutar halv tre, för dansen var inställd, det kändes inte såå roligt. Hade behövt det, men får höra med Peter  om han vill hjälpa mig skriva upp stegen! 


Pusss Pusss // Jennifer Larsson Englin


P.s Danshistorian jag skrev fick jag VG på :O :D:D:D:D <33333

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 maj 2010 19:57

Hej bloggen, det var inte igår!  Oj oj oj har säkert hänt en massa saker, sökt till Idol ej orkat med skolan, och fått en skriftligvarning i närvaron nu. Kul!  Nej! Stressad inför slutprodukionen som är nästa år. Ligger lite efter med en massa skolsaker, som två arbeten i Samhällskunskap, två i psykologi, ett svenska prov, Bok recension i engelska m.m och projektarbetet har jag kommit av heeeelt:( men i morgon ska jag ha handledar samtal med Cam som kanske får en på banan igen! Jag vill orka med BUO också, men har inte gjort det på ngn månad. Det känns såååå roligt! Jag vill men har ingen ork, ska försöka ta igen mig och ta mig upp på banan igen!


" Du är en sådan fantastisk och underbar person, tack för att du lyser upp min vardag. du är så fin och snäll, vad skulle jag göra utan dej där mitt i  mitt liv" Tack för att du finns. Massa pussar till dig från mig <3

Av Jennifer Larsson-Englin - 10 maj 2010 13:20

Fest på onsdag kanske? Ska kanske på tranan, hoppas, vill bara ut med ngn nu och ha roligt. Jag ska kanske ut med Bea, man kan ju allt fråga S om hon också vill med. Andre också kanske eller? Aja förösker få ihop ett gäng att åka  till tranan då.


Orkar inte nu.

Pusspuss// Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards