Alla inlägg under februari 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 28 februari 2010 17:58

Hej bloggen!


Idag har jag bara vaknat, och vart jätte sugen på att möblera i mitt rum och städa, så jag klev upp strax före nio, började plocka undan saker och flytta lite saker, men måste gå och kolla om fylletupparna var vaken innan jag dammsög, så jag gick och kikade på dem, det var lugnt att jag dammsög. Så jag möblerade om hela mitt rum, dammsög, dammade, bytte lakan, bytte gardiner, skönt blev det. Vart riktigt nöjd, så det blev att jag stannade en natt till i Orbaden då.


Sen åt jag frukost och åkte sedan på fotbollsträning, ibörjan var vi bara tre men det kom fler och fler, men vi vart tio styckna, det får la duga. Vi började träningen med att springa runt som uppvärmning sen stretchade vi. Efter det skulle vi springa över "bockar" med inte hur jag ska säga. Sen fick vi göra passövningar och sedan någon övning att  vi skjuter på mål, jag sträkte min ljumske och låret så klart, jippie!! Ont som satan. Men fösökte ändå, tänkte inte på det. Fortsatte spela. Efter det spelade vi "match" med två mål för varje lag. Det var roligt, men hade ont. Försökte så gott jag kunde. Sen spelade vi match på två mål som vanligt liksom. Då kunde jag knappt springa, men jag måsta vara med för vi hade inte så många avbytare. Sen fick vi stretcha och åka hem. Ont ont ont. Farmor hämtade mig, det var roligt att träffa henne en sväng också:)


KOm hem kikade på bandyn, Bollnäs vann med 6-3 :D YEEEES :) Härligt bollnäs. Kämpa på.


Sen nu sitter jag här, stannar i Orbaden, får se vad jag gör ikväll då.


Pusspuss// Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 februari 2010 23:50

Hej bloggen! 


Igår lade jag mig ner i sängen med två ljus bredvid mig. Knäppte på lugn musik med bland annat Kurt Nilsen. Där låg jag och slappnade av tills jag somnade. Fruktansvärt skönt.

Vaknade vid tio, var rätt pigg, klev upp, kollade på Os lite med mamma och thomas, sen ville jag sova hos mormor, sen ville itne mamma skjutsa mig till träningen i morgon så hon sa jag skulle åka till pappa. Då gick jag och ringde pappa, han tröck upptaget jag sprang ner o packade ifall han var i bollnäs och skulle åka hem snart, jag ringde ingmarie hon sa att han var i bollnäs, jag nringde de var upptaget, när jag väl fick tag på honom så var han redan i Arbrå.. :/ så jag kollade tåg, men då sa thomas att han skulle upp till sin mamma så då åkte jag med honom. Då åkte jag till farfar där dem väntade. Vi hjälpte farfar att flytta. Sen åkte vi hem och åt korv sen åkte pappa på wiskey provning i ljusdal, och ingmarie på tjej middag i orbaden. det var vid fem ingmarie stack, och nu är klockan tolv snart, så jag har haft en skön kväll, har fått undan det jag tänkte plugga, alltså dansuppvärmningen, dans stretch, och dans träningsloggen,  sen fixat lite med projektarbetet.

Sen har jag ätit lite chips, de var länge sen, sen kollade jag på melodifestivalen låtarna, det var Jöback, Pernilla Wahlgren, Anna från Idol och gänget med killar jag tyckte var bäst, jo sibels låt var också as skön.


Sen har jag kollat på Os fram till nu, så nu tänker jag gå och lägga mig med ljus tända omkring mig och börja slappna av.


Orkar fan inte leva med en massa lögner längre, jag älskar ju dig, det är dig jag vill vara med. Varför leva i en lögn då?  om det är så du också vill så visa mig det då, hur ska jag annaras veta.


Nu är jag så jävla partysugen så det finns inte, usch kan man inte få ha ngn att gå på krogen med? dansa och supa och skratta med? ngn frivillig?:D


Grrrr!!


Godnatt på er alla!


Tack H.R <3


Pusspusss// Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 februari 2010 16:28


http://www.youtube.com/watch?v=N0oP4NBXpNs


ni måste kolla på denna, det är så vacker, älskling, tårar rinner

and you know it.


I miss you so much now!



Jennifer


<3


You


For Ever


Love<3


You And Me<3

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 februari 2010 15:33


Hej bloggen!

Wow två inlägg på bara idag:O haha. aja.


Har nu helg, och känner att det är skönt, men ändå inte, jag ska träna ikväll mellan 19-21, sen blire bara plugg och ta det lugnt för min del.



Jag saknar dig så mycket, jag vet att jag gör detta för min skull, och de hoppas jag du förstår, det har absolute ingenting att göra med dig.

Satt och kollade på gamla kort på dig och mig igår, och jag bara kände, oj oj oj vad jag saknar dig nu. Du hade sådär mysigt kort kort hår, och jag bara kände hur mycket jag tycker om dig, och hur fin du är. Kommer aldrig lämna dig, vad du än tror. Jag kommer alltid stå vid din sida vad som än händer.


Jag älskar dig!


Här är min plugg lista:

  1. Dansuppvärmningen renskrivas
  2. Dans- stretch
  3. Engelska, The Giver (My perfect community
  4. Projektarbete
  5. Psykologi- Frågor
  6. Dans- Träningslogg
  7. Matte- Uppgifter
  8. Samhällskunskap- Muntliga på fredag V.9
  9. Sång- läxa

Så det var alla saker tror jag, hoppas jag. Ska försöka göra undan, dansuppvärmning. stretch träningslogg och psykologi i helgen.

Projektarbetet arbetar jag på till sommarlovet, så där har jag mycket tid.


nu ska jag sätta igång med träningsloggen.


Pusspuss <3 //

Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 februari 2010 12:18

hej bloggen!

Sitter i skolan nu. Orkar inte skriva så mkt nu, har så mkt annat att tänka på och hinna med. Jag hade fotbollsträning igår, kondition, fyfan, träningsvärk i låren som satan idag. usch o fy. men det var fett skönt efteråt. Grymt bra tränare må jag säga.


Nu har jag nyss haft lektion, samhällskunskaps oprov var det, det gick väl rätt okej. nu väntar engelska och svenska, sen har jag eget arbete från projektarbete.


Jag ska nu också få hjälp av min sjuksyster att gå ner i vikt, känner kul.

snart har jag sportlov, skönt, jag ska då åka till fjällen och ta de lugnt, träna fotboll och så. Skönt.


Öhm det har hänt mycket i mitt liv också, men det tänker jag inte gå närmare in på just nu. det är lite vad ska man sgäa privat. och appropå det så kan jag säga att jag saknar dig André. de gör jag.


jag orkar själv inte med skolan så mycket just nu, känner att jag inte duger, känner att jag inte klarar av någonting och inte vill gå till skolan eller orkar med fotbollen eller buo.


Helgen består av ta de lugnt. får se om jag kan skriva något i helgen.


nu ska jag ha engelska.


pusspusss <3 / Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 22 februari 2010 18:01

Hej bloggen!


Är inte så på för att skriva så mkt nu för tiden. Var till skolan idag, sov över,igår städade jag så det blev ljust och fint i mitt rum, känns lite grekiskt nästan. Aja idag kom ja till skolan, fast det var jobbigt att kliva upp. Jag hade samhälle sen åkte jag till torsberg och gick på föreläsning om våltäkter och sådant, hur man anmäler, hur man vittnar att det är vitkgit m.m Skit bra föreläsning må jag säga.

GIck till mormor efter det, och pratade, kändes lite bättre efter det.


NU är jag så sugen på godis så jag gör vad som helst för det. Åhhh. Jag gjorde mullemums, (haregryn, smält smör, och socker) men den smakade skit idag. usch.


Ikväll ska jag ha en "JEnnifer" kväll, då jag myser, inget plugg, åh kollar på film  :) '



Pusspuss

Av Jennifer Larsson-Englin - 20 februari 2010 21:07

Hej bloggen!


Orkar inte skriva något idag heller, snön yr ute. det är snöstorm.
Jag ligger hemma i sängen med tårar fulla kinderna och en klump imagen och magkatarr.


 Är så less på att alltid vara ensam. Jag är så jävla ensamen, har fan ingen vän att vara med. Vad gör jag för fel? Kan ni säga det till mig? vad gör jag för fel så jag inte får nå kompisar= :'(


fan kan gå och skära upphandlederna för att ngn ska se mig..


ska fan hänga mig.


Hejdå!!

Av Jennifer Larsson-Englin - 19 februari 2010 22:04

Hej bloggen!


Var ett tag sen jag skrev nu. Varit duktig och gått i skolan hela veckan utom måndag iallafall. Fast det har varit en pina att gå till skolan. Andre har fyllt arton så var på kalas igår. Och jag fick G på matte provet, herregud, första gången i år.:O I MatteB. Aja, fick inte ha mitt projektarbete som jag ville, det känns ju skapligt surt. Vart ganska knäckt var så peppad på det.


Idag kom jag hem, har kollat på bandy, Edsbyn- Sandviken på tvn, 4-4 blev det, och en skadad Kuben olsson, medvetslös på isen i ca 45 sek.

Bgif mötte Sirius, 2-2 vart det. Sen har jag bara suttit och väntat på att ngn rolig ska logga in på msn, så man har ngn att snacka med.


usch är så avunsjuk idag, det är inte så roligt. Känner mig så himla ensam, finns ingen jag kan vända mig till och prata om hur ledsen jag är eller mina tankar för det finns ingen där för mig..


Åhh, va fan, godnatt..


:( // JEnnifer

Ovido - Quiz & Flashcards