Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Låt smärtan ta slut, låt mitt lidande få ett slut....

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 mars 2011 22:14

Hej bloggen! 


Att det kan göra så ont av en sådan liten sak,

varför sårar jag mig själv gång på gång,

varför slutar jag inte, 

och går vidare,

livet hade varit mycket enklare då,

det svider i hjärtat,

det vrider och vänder på mig i magen,

varför?

jo för att jag sårar mig själv med saker

som jag vet att jag inte klarar av...

*


"Hjärtat bultar och slår,

pulsen rusar och blodet pumpar

det går inte att förklara med ord,

det svider i hjärtat ända ner i magen,

finns inte ord som räcker

finns inte tid att förklara

kan det inte bara försvinna,

kan inte jag bara försvinna,

långt bort, där jag inte kan se eller höra

så långt bort att det inte finns någon återvändo,

en plats utan dessa moln som täcker verkligheten,

en plats där ingen är annan kan såra mig

en plats där inte ens jag kan såra mig själv,

ont, det gör ont,

det är en smärta, 

en smärta som blir värre för varje minut,

smärtan går bort, smärtan kommer tillbaka,

jag vet vad som måste göra,

men jag sitter ändå kvar här, 

och låter min smärta bli större, 

låter min plåga bli större

så stor att den inte tar sig ur,

det är mitt fel,

jag vet det,

det är mitt fel,

men jag önskar bara att mitt lidande tar slut

kommer den plågan någonsin ta slut,

låt det ta slut

jag ber, hjälp mig att få ett slut på detta". 

*


Pusspuss/ Jennifer



P.s I Love you?! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards