Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Ledig måndag/ party/ mys!

Av Jennifer Larsson-Englin - 2 maj 2011 23:00

Hej bloggen!

 Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj! 

Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även förra inlägget). Där hade jag otroligt trevligt och mötte en jätte söt kille : ] Vi bytte nr. Dagen efter sms, från den otroligt söta killen från festen!  

Det blev onsdag, jag gick ut på tranan. Det var en liten förfest på långnäs, mycket trevligt, gick dig o käkade jag Sara o Amanda. Sen träffade jag en massa andra kompisar. Jag hade otroligt trevligt, dansade och hade grmyt trevligt. Sen blev jag bjuden på fest till på fredagen, hos den söta killen från festen! Jag kom dit lite tidigare så vi kunde lära känna varandra lite, för att sedan ha trevligt med alla andra. Vi hade det mycket trevligt, började dricka lite innan de andra kom. Mysigt! Sen kom några, hade otroligt trevligt den kvällen, blev ganska jävla full, tror jag aldrig mått så dåligt som jag gjorde dagen efter det, första gången jag spydde, helt otroligt. sov över där också. Sen åkte vi vidare till hans mammas hus i Växbo. Där vi hade en mycket trevlig dag med en massa mys fram till att mor hämta mig vid fyra. Ville gärna inte åka hem. kom hem, åt och satte mig framför en film, och shop helt plötsligt så står jag nyduschad och klar för att bli hämtad av sötnosen och hans pappa. Ville komma till honom, ville vara med honom min sötnos! Han ville att jag skulle komma, vad skulle jag göra då, jo åka dit:)  hihi. Kom dit och hade en underbart mysig kväll. Det blev söndag och jag stannade ännu en natt. Ville inte åka hem. Så idag måsta jag åka hem, för jag börjar skolan i morgn. Nu saknar jag sötnosen som en tok!

Sötnosen fyller på lördag 21 år, vad sjutton ska man köpa? ngn som har idéer?  :)

Har kommit hem, det snöade lite idag, tråkigt. Har duschat, kikat på Grease filmen, städat tills på onsdag då jag får fin besök av sötaste. Och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och skriver bloggen då, ska väl läsa lite bok och prata i telen innan jag somnar, kanske kika klart på filmen. Sen imorgon tar jag min fina rosa moped till skolan!  :) Hihi längtar tills onsdag nu! 


"Alla tanka som går

de visar mig vägen

aldrig känt denna underbara känsla

som kommer när jag ser dig

hör dig, rör dig,

eller lyssnar på musik som får mig att minnas.

Aldrig någon som fått mig att känna mig 

så välkommen i ens hem som du/ni får. 

Jag vet att det gått väldigt fort, 

vi har inte känt varandra ens två veckor.

Men jag har aldrig fallit så fort,

du är mitt lilla charmtroll

jag vill bara vara med dig hela tiden

kan inte få dig ur mina tankar

du är en dröm.

Vill dela alla dagar med dig.

En massa pussar och kramar till dig min älskade <3 "


Nu kommer det lite bilder jag knäppt! :) 


                           

Rosa faran :) ;)           Systers kille :)   


Turrse       Moll  


Jag som gammal tant i slut produktionen!!! :)       


Pirris :) Jussie! Grannhunden :)      


Dans med Nellie!! :)                 


 Pusspuss/ Jennifer :)  I`M IN LOVE!!!!!!!  <3

 
 
Frida I

Frida I

2 maj 2011 23:12

Mysiga bilder :)

http://fridahivarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Av Jennifer Larsson-Englin - 20 april 2011 12:27

Hej bloggen!   Sitter i skolan nu! Känner mig otroligt glad och taggad idag, helt underbart. Har haft fullt upp några veckor nu med en massa föreställningar av "Den kaukasiska kritcirkeln". Det har gått jätte bra, otroligt vad glad jag blir när ...

Ovido - Quiz & Flashcards