Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Fredagsmys- Livet leker

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trevligt med pengar. I morgon ska jag på långnäs parken och kolla på Orup. Om ca två veckor ska jag sjunga på ett bröllop :D så otroligt roligt att få uppleva en av mina största drömmar nu. Ska även sjunga på ett dop. Ska bli rikgigt roligt. Livet leker kan man säga. 


De senaste veckorna har bestått utav crusing, jobb, vänner, sol, bad, åka fina bilar( som jag drömt om i hela mitt liv) och gjort  en massa underbara saker med Emil.

De här två månaderna med honom har varit de bästa i hela mitt liv. Allt jag någonsin drömt om har jag fått upplevt nu. Jag har aldrig känt så här för någon. Jag har aldrig varit så lycklig, glad och kär någonsin samtidigt i mitt liv. Nu har jag verkligen ingenting att klaga på. Jag älskar Emil så otroligt mycket. 

Jag har till och med hittat mig själv, jag vet vad jag vill, jag vet vem jag är och jag vågar se ut som jag gör och trivs med mig själv, det har aldrig någon fått mig att göra tidigare. Tack Emil, för allt du ger mig och för att jag fått chansen att lära känna dig. ][ <3

Längtar till du kommer hem älskling <3



EMIL WEXELL <3

Pusspuss/ Jennifer 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Av Jennifer Larsson-Englin - 20 april 2011 12:27

Hej bloggen!   Sitter i skolan nu! Känner mig otroligt glad och taggad idag, helt underbart. Har haft fullt upp några veckor nu med en massa föreställningar av "Den kaukasiska kritcirkeln". Det har gått jätte bra, otroligt vad glad jag blir när ...

Ovido - Quiz & Flashcards