Direktlänk till inlägg 26 april 2011

En underbar tisdag! :) <<33

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster igår, och det var trevligt som vanligt! Jag har slutat med föreställningar nu, det känns både bra och dåligt. Har fotograferat en massa bilder som hör till våren, underbart. jag har gått och blivit brun. Jag var ut på fest på fredagen, först klassfest med underbaraste klassen då vi firade att det var över, sen drog jag bea, malin och julia till Kilafors och träffade en massa trevliga människor. Där lärde man känna nya mysiga människor. Hade en underbar kväll. Jag ska ut i morgon också fast då på tranan med en massa mysiga människor! :) 

Idag har jag suttit och pluggar medans jag färgat håret. Jag har skrivit klart eso rapporten tror jag. Skönt! 16 sidor e den på. Har även börjar skriva på med.gru kurs rapporten, halva på den också. skönt! 


Hoppas att min kära vän kommer ikväll och kikar på film med mig. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Min studentmössa verkar också kommit till Ica så jag måste di och hämta den också!


Min blonda färg är så blond på vissa ställen och mer orange på vissa så ska fråga Cicci om ja får låna en liten klick av hennes silvershampoo igen. :)

*

Som en bok fylld av ord Som jag aldrig förstod Som en gåva i vackert förband Åh, som en bro till min själ Som betrodde dig väl Så förtrollad jag var när du vann Så underbar du var Men allt du ville va Var en gåta utan svar Som jag grubblat alla dar Men allt du blev till slut Var en hjälte utan mod Som du inte ens förstod Var det värt att se mitt hjärtas blod Du var fri som en våg I ditt hjärta det låg Ingen önskan att stilla ditt jag Men när du rörde min kind Då blev kärleken blind Och jag drunknade djupt i ditt hav Så underbar du var Men allt du ville va Var en gåta utan svar Som jag grubblat alla dar Men allt du blev till slut Var en hjälte utan mod Som du inte ens förstod Var det värt att se mitt hjärtas blod Åh, så underbar du var Men allt du ville va Var en gåta utan svar Hur blev du så underbar Men allt du blev till slut Var en hjälte utan mod Som du inte ens förstod Var det värt att se mitt hjärtas blod

Jag har den drömmen kvar Som jag haft i alla dar Det kan ta tid, som ödet sa Så många år jag stått beredd Hela jag, med längtan att bli sedd Men inte förns idag Så ser jag... Här står du, med allt jag velat ha Som ett svar på frågorna jag bar I mitt bröst Nu ser jag allting klart Här står jag, med världen i min famn Och jag flyger över hav och land För lyckan bär ditt namn Så långt som ögat når Och så långt som benen går Har jag sökt, i alla år Men lyckan kom när jag stod still Och vände om, och glömde vad jag vill För ingen människa rår Nu ser jag... Här står du, med allt jag velat ha Som ett svar på frågorna jag bar I mitt bröst Nu ser jag allting klart Här står jag, med världen i min famn Och jag flyger över hav och land För lyckan bär ditt namn Här står du, innanför min dörr Här står jag, och ingenting blir mer Som förr..
*

Bilder kommer in senare, idag eller i morgon! :) <3

Pusspuss/ Jennifer

Ps det är mitt liv, och jag älskardet <3
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 20 april 2011 12:27

Hej bloggen!   Sitter i skolan nu! Känner mig otroligt glad och taggad idag, helt underbart. Har haft fullt upp några veckor nu med en massa föreställningar av "Den kaukasiska kritcirkeln". Det har gått jätte bra, otroligt vad glad jag blir när ...

Ovido - Quiz & Flashcards