Alla inlägg under september 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 6 september 2010 21:26

Hej! Det var så länge sedan jag skrev här nu så kände att jag behövde börja och skriva av mig lite då och då igen!




"Om du var här hos mig, och jag fick visa dig

hur allting kunde vara, du och jag varje dag

men det är nog ändå försent att ändra på


vad spelar det för roll om jag vill ha dig

när jag ändå aldrig får det jag vill ha,

vad spelar det för roll om du förstår mig

när det ändå aldrig kan bli du och jag


Jag önskar att du fick se att allt som jag vill ge

betyder allt för mig, men hur det är så står jag här"



Kan inte säga mer med ord vad jag vill få fram med det jag skriver här på bloggen. Jag går nu sista året på gymnasiets estetiska program, jag har sång som inriktning.  Snart ska vi få reda på våran slut produktion och vi åker strax innan det till Prag på studieresa. De flesta av oss kommer väl supa varje kväll, billig öl är det där, 7 kr litern, jag dricker inte öl, men mina kära vänner vill lära mig att drick öl bara därför :D haha

Livet rullar på, somvanlig trivs jag inte med mig själv eller mitt liv, jag har de senaste halvåret gjort bort mig på fyllan, men haft jäkligt roligt iallafall, och tjänat en massa pengar när jag jobbade i somras med många underbara personer.


Jag mår inte så bra, är inte så pepp på ngtnting förutom supa typ, men det säger jag inte till ngn. Nu måste jag sova för jag börjar 8 i morgno med nutida konst, får se vad det är för rolig kurs som börjar i år!


Pussspuss / Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards