Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

En sjuklig fredag....

Av Jennifer Larsson-Englin - 25 mars 2011 11:40

Hej bloggen! 


Sitter hemma i soffan en ledig dag från skolan och hostar och nyser. Nu är det desperathouswifes på femman som jag kollar lite på medans jag dricker te äter ägg och macka. Sov fram till elva skönt. Men vill verkligen inte vara sjuk nu, vi har premiär till veckan jag kan inte vara sjuk och vill inte heller. 


Förstår inte hur människor kan vara så otroligt tvärtemot vad den verkade i början.  Att man inte lyssnar, det förstår jag inte, ett nej är ett nej och inget annat. .. 


Jag vet inte hur mycket jag orkar ta emot eller stå ut med i detta liv. Jag litar inte på dig, men ändå berättade jag, helt plötsligt vill du inte prata med mig mer, helt otroligt, du har ju ändå aldrig brytt dig om mig tidigare, du hör aldrig av dig, och jag litar inte alls på dig. Först kommer du krypande och sen när du har hittat tillbaka  igen så glömmer du mig. För jag är ingenting för dig. men jag skiter i dethär nu. Så nu har jag släppt det! 


Folk som läser det här fantiserar om allting, de överdriver och tror det handlar om dem, när det är någon helt annan. Just saying!!


Dreaming, hoping, for another try
I’ve been looking, searching, deeper down inside
And if I loose my way, I’ll find another road
‘Cause I can make a change on my own

I’m moving on and I’m gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who I wanna be
Start living my life for me
I believe that finally I’m moving on

Something, somewhere, that I long to find
I am learning, slowly, one day at a time
That if I loose and fail, I’ll be fine

 To a brighter dawn
Gotta take the fight
 I can make it right
I can make it right

Nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who I wanna be
Start living my life for me
I believe that finally I’m moving on

*


True! 

Saknar jag någon?  Ja, kanske, Nej! 

om jag saknar någon, vem saknar jag?

Var är det jag saknar isf?


Puspuss / Jennifer


P.s I Love you?! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards