Alla inlägg under januari 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 31 januari 2010 22:15

Hej alla glada. Idag sov jag länge, till ungefär tio. Jag orkade inte kliva upp så låg kvar och drog mig i sängen. Jag tog fram matte boken, och såg att jag mindes hur man gjorde de uppgifter som David lärde mig igår, det kändes bra. Fast nu har jag glömt hur man gjorde på de uppgifterna jag är på nu, hmm.. Jag lade undan matteboken och tog fram psykologoin, låg och skrev det fram till halv tolv eller vad hon blev, då gick jag upp och åt frukost, fil, ägg och macka med leverpastej på :) mums! Sen gick jag ner och pluggade psykologin, och skrev klart den. Fett skönt. Jag klev upp, åt lunch sedan gick jag ner på mitt rum och tog på  mig träningskläder, jag var två timmar före med det.

Jag tränade lite själv hemma först, sen åkte jag på fotobllsträningen första gången på ca tre fyra år. Jag var jätte nervös, det var folk jag inte gillade där och så, jag ville egentligen inte åka ner men gjorde det i alla fall. När jag kom ner, så var vi ca 16 stycken där. Vi började träningen med att springa några minuter med boll runt i lokalen, jag märkte att jag hade dålig kondition, men inte som jag trodde jag skulle ha. haha. Vi spelade lite fotboll i slutet det var jätte roligt faktist, jag stod i mål igen. vet inte om jag ska stå i mål eller spela ute?. hmm

Jag hade otroligt roligt på träningen, det var så skönt, det var jobbigt, men så otroligt skönt och jag svettades så det rann, då kändes det bra.  Kul var det, så det ska jag fortsätta med.

  kom hem, åt mat, och pratade med André i telefonen och pappa. sen duschade jag, sen renskrev jag psykologin på datorn. Skönt. allt klart. Nu blire sängen och läsa en bok, och sen sova så gott tills skoldagen i morgon.


Godnatt alla glada. Pusspuss


P.s André, förlåt, jag älskar dig <33         


Nu får ni ursäkta, nu ska jag iväg och    höhö^^

Av Jennifer Larsson-Englin - 30 januari 2010 22:15

Hej alla glada! Igår kom jag hem, kände mig inge pigg, inte gjort det på hela veckan känns som jag håller på bli sjuk, haft ont i skallen och kroppen varit trött och hängig hela veckan. Så när jag kom hem läste jag lite i en bok sen höll jag på somna, så jag lade mej och sov fram till cirka halv tio. då gick jag upp och kollade på serien som började, men de var inge bra. sen ringde andre vid halv elva kanske, vi pratae ett tag sen somnae jag, drömde mardrömmar som vanligt och så. Vaknade vid tio orkade inte kliva upp, men kom upp tillslut. åt frukost kikade på disney channel^^ det var en film som gick. hoppade in i duschen och gjorde mig klar, var nere och fixade mitt hår, sjöng i min älskade mikrofon:] det var kul, vid två gick jag upp kikade lite på bandy, sverige- finland , sverige vann med typ 9- 2 typ elr så. så stekte jag fiskpinnar och mos, tog bussen ner till David som var så snäll och ville hjälpa mig med matten idag:) Tack! lärde mig faktist något.

Skulle ha gjort något annat men det blev visst inte så :(

Jaa, vi pluggade och snackade och skrattade haha, sen blev klockan åtta då var David snäll så jag fick kolla på robinson hos honom istället för att missa halva om jag skulle gå hem. Sen kom min kära mor och hämtade mig typ 21:40. Då ringde jag Andre när jag kom hem.


Jag har så mycket jag vill prata om och berätta för någon, men ingen att berätta för eller prata med. Någon som kan stå till tjänst att prata med mig? jag vet inte vad jag ska säga eller vem jag ska öppna mig för, Emelie?  Aja, Denna vecka har bara varit dålig för det mesta, jag har gråtit nästan varje kväll, allt har varit stressigt och blivigt fel, haft sönder saker utan mening, Jag orkar inte mer! vill bara försvinna!    


Puss till er alla som betyder något, inga nämnda inga glömda<3

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 januari 2010 11:23

Förlåt, glömde nämna att jag fick en jätte fin present av min underbara vän Emelie:) Jag fick första twilight boken:D:D:D Wiiiiie :) < 333 Taack så oerhört mycket.


hej alla glada! Jag har inatt sovit hos min älskade Andre, det har varit jätte mysigt. Och idag så klev vi upp, lite trötta osådär mysiga och åkte till skolan, var kallt ute och det började snöa igen.. Suck, vill få bort all snö nu. Jag åkte till mamma och hälsade på henne på jobbet, köpte lite frukost på ica, fick skjuts av någon snäll karl på mammas jobb till skolan, åh när jag kommer dit så är kören inställd kul.. Jag hade ingenting förän klockan halv tre, suck, då har jag sånglektion, så jag åkte hem, tänkte åka och få hjälp med matten av David, men först glömde jag matteboken, sen kunde jag inte komma för han skulle plugga. så nu sitter jag hemma i vardagsrummet och kollar på discneychannal;) med en filt runt min mensonda mage.


Ikväll / Dag blir det väl kanske åka till dollar med mamma om hon har tid och plugga, försöka komma på vad jag ska göra för projektarbete, har fastnat, någon som har någon idé?


André, vi vet aldrig hur dagarna kommer se ut, hur de kommer vara

men du är speciell för mig och du har gjort skillnad i mitt liv,

jag älskar att vara i din närhet, att känna sig älskad av dig är det bästa för mig.

Vill alltid vara din, du är underbar.

Jag känner verkligen hur mycket jag älskar dig nu,

det går inte att förklara.

DU är en diamant som jag lovar att jag allltid ska ta väl hand om <3



Pusspuss Alla glada   

Av Jennifer Larsson-Englin - 25 januari 2010 17:15

Hej, idag var det länge sen jag skrev, känns det som iallafall, hmm måste kolla när de var sist...  Jo, jag har fyllt år, och fått en massa fina presenter t.ex som en locktång så man får vågigt hår från syster och thomas m,m. Kaffebryggare av mina kusiner, det är bra att ha tills man flyttar hemifrån, två jätte fina vina glas som kostade 350 kr styck as fina av mamma och mormor o morfar. Av pappa fick jag ett presentkort på team sportia med 1200 kronor så jag kan köpa nya fotbollsskor och sådär. SKojigt, ljuslyktor och en fin kudde mormor virkat och sytt:) och en jätte fin o mysig mössa av familjen Thyr :) Tacka iaf för alla present alla söta.


Ja vad har jag gjort sen då, jag har haft kalas i helgen, först på fredagen färgade jag håret, till typ guldblondt :) Vart nöjd faktist, på kvällen skulle jag åkt på fotbollsträning men prioriterade en massa plugg, fick två psykologi arbeten klar :D skönt, och svenska insändaren blev nästan färdig.


Lördag åkte jag till pappa och skulle ha kalas, o innan jag hann med tåget så ringde pappa åh sade att de hämtar mig i bollnäs ändå, jaha då åkte jag med mamma på rödakorset där jag inhandlade en stor glas kula som man kan ha ljus eller nå i:D jätte fin, för 20 kr, och två glas prydnader som jag kan samla på. Sen åkte jag hem och pluggade lite engelska glosor,sen kom pappa, när ja kom ut på bron så kollade jag in i bilen då satt min syster där i bilen:D det var en surprise må ja säga:D kul var det, vi hoppade in i bilen, sen åkte vi och fikade på det nya cafét som heter bangården. Jätte fint var det där inne, köpte en semla, den var jätte färsk och jätte god:) Mums! Sen bar det av hemmåt till pappa i orbaden, där vi sedan sjöng i min mikrofon i förstärkaren och fixade mitt hår, då grattade min pappa och ingmarie mig också.


 Senare gjorde vi smörgåstårtoran klara hos pappa, tills min farmor,farfar kusin Emma, Gunilla och Benke kom och grattade mig, vi fikade och hade det jätte mysigt. När de sedan åkt hem så kollade vi, jag pappa ingmarie och Carolina på små stads liv 2. Den slutade klockan kvart i tolv, då gick jag trött åh lade mig.


Söndag vaknade jag tidigt, eller ja halv tio, då klev jag upp och åt, sen åkte vi till mamma, där väntade vi på mormor och morfar och min älskade André. Vi gjrode oxå iordning tårta överdraget och smörgåstårtan, jag gjorde tårtan jätte fin, jag spritsade grädde ocvanpå och sen lade jag jorgubbar skivade i mitten på tårtan (ovanpå) sen tog jag en osthyvel och drog strimlade chocklad strimlor över grädden och jordgubbarna.


Mormor och morfar kom, då fick jag pengar och en jätte fin kudde och ett vinglas. Andre kom senare.


På kvällen gick vi ut och åkte spark hade fruktansvärt roligt, jag skrattade så jag grät när jag fick åka spark nerför backen och han sparkade iväg oss haha ^^. Taack Andre, jag älskar dig <3


Ja sen var det kvällsdags och så, sov ganska dåligt, inatt liksom alla andra nätter, har så mycket i skolan nu, plugg hit o plugg dit hela tiden usch. Orkar inte det. Är så trött och sliten, hållen nog på att bli sjuk nu också. Åkte hem från skolan, hade två lektioner kvar, svenskan missade jag, men de gjorde inte så mycket jag hade iallafall gjort klart min insändare. så det gick bra. Kom hem vilade en stund sen satte jag mig här och nu ska jag väl föröska göra klart psykologi uppgiften, en tredje uppgift.


Ikväll ska jag föröska lägga mig typ nio, är sjukt trött, i morgon börjar jag nio egentlgien, men ska vara där åtta för jag ska prata med kuratorn.


Jag Vet inte hur jag ska göra egentligen, känner mig dum som slutade prata me dig, men det var jobbigt, du var inte så snäll emot mig. Jag tyckte om att prata med dig och så, men jag ville inte vara tillsammans med dig, och då blev du tydligen sur eller ledsen eller något. vet ej vad. Känns som om du mår dåligt för mitt fel? är det så? det känns inte så kul. Förlåt isåfall, inte meningen att göra dig ledsen.


André Thyr,  jag älskar dig över allt annat på denna jord, jag har så roligt med dig. Är så glad att det är vi. Hoppas vi får ha en helg eller kväll då vi bara kan rå om varandra och inte ha några andra omkrin oss. Vill ha dig här hos mig, i mitt liv nu och för alltid. Jag hoppas det är vi förevigt, för det är så jag känner nu. Du stöttar mig med plugg till skolan och allting, tack för det!


Tack för att du finns André, Jag älskar dig  


Pusss och Kraam till alla er som läser min blogg. Nu blir det plugg och telefon.  

                                                  


                 

 

Av Jennifer Larsson-Englin - 14 januari 2010 19:45

Hej alla glada! OJ oj oj vad åren går fort, det är hela SEX år sedan vi gick på bandy och hade så otroligt grymt roligt, då vi var bästa kompisar, du kom hem till mig när jag fyllde år och åt Bollnäs tårta, kommer du ihåg det? Vi hade så himla roligt, jag tänker på dig väldigt ofta faktist. Jag saknar dig!


Ja, igår så följde André med mig hem, och han bjöd mig på maxmat, tack, det var väldigt gott. Vi satt där och pratade och hade allmänt jätte kul. Åkte hem, knäppte på filmen twilight som jag lånat av bästaste:) Fast jag somnade av att Andre smekte mitt hår, det var så mysigt. sen vaknade jag precis innan filmen var slut, då ville han sova, åh ja kunde inte, låg vaken väldigt länge, vi  vaknade sex, var as trött, men klev upp och packade, Ingmarie skjutsade oss till mamma, där lade vi oss och sov igen, jag var så jä**a trött. Det var jätte mysigt. Vid elva klev vi upp, andre och jag åt frukost, och sen gick han till skolan. Jag satte mig vid tvn och kollade lite. dagen bara gick och så var dagen slut.I morgon börjar jag 10:20, rätt skönt faktist.  Nu vill ja bara ha helg. Fast jag ska ju ioförsig till skolan på lördag oxå, mellan halv 10:30 - 14:00, hoppas det går fort. Sen ska bästaste till mig och kolla på titanic, den har hon tydligen inte sett helt ngn gång^^ då ska du få se det nu lilla vän. Sen, [om jag får skjuts] blir det åka till Växbo (Andre) och mysa lite, jag måste åka dit, för jag vill låna förstärkaren så jag kan sjunga;) haha. Då kommer det bli mkt mys tror jag.


Jag sitter nu och tittar på Bandy, Villa Vs Västerås, det visas på tv. Mitt huvud värker, jag väntar på att Andre ska svara. Mitt internet funkar inte så jag kan inte logga in på msn, det suger!! Jadu, vet inte vad jag ska göra.

Åhh, nästa vecka ska jag börja med projektarbete, fan vad jobbigt. Jag vet inte vad jag ska skriva om, tänkte skriva en liten roman om mitt liv, med dagboksanteckningar, men känns som jag är så pass glad nu igen så jag inte vill förstöra det med gamla hemska minnen. Då känns det som jag börjar grubbla igen, åh det vill jag inte. Men hmm, du tycker ju iallafall inte jag är glad, så då vet inte jag hur din tjej ska vara om du vill att den ska vara glad. Jag är faktist glad, bara trött och sliten, men de kan ju du oxå vara. Det kan alla vara, inte bara jag. Men jag är så otroligt mycket gladare, kan skratta åt vad som helst nu, eller hur Emelie? Klaga inte så jävligt, det orkar inte jag.


Jag blev så glad idag, jag loggade in på min skolmejl, och hade fått ett mejl från Jocke Blomgren, (om sibelius) sibelius för er som inte vet, är ett program på datan man kan ladda hem så man kan skriva noter på ett jätte lämpligt sätt, Iallafall så stod det vad jag fick på provet jag gjorde innan jul, VG-:O Trodde MAX G haha :D så jaa, jag fick vg. KulKul.


Fotboll  




Jag saknar dig.. <3


Pusspuss Jennifer

        

Av Jennifer Larsson-Englin - 12 januari 2010 21:15

YOOOO!!

HOppas det är bra med er alla, med mig är det upp o ner, i morse orkar jag ej gå till skolan, hade ont i magen pga en grej, och sen hade jag knapp sovit. Man kanske inte kan sova om man e kär? hmm. Aja. stannade hemma, sov, åkte hem till pappa, slappat hela dagen. NU har jag ganska nyss kommit ut ur duschen, skönt so mfan var det, nu sitter jag och chattar med dom bästaste, fast saknas en:/ Em<33

Men de andra är inne:) Ja, i morgon blir det skolan igen, och sånglektion:D:D:D LÄngtgar som satan. slutar tio över tre då, sen ska Andre följa med mig hem, får vi se vad vi hittar på.


Jag vill börja spela fotboll NU nu nu nu !!=D=D    


Jag tycker om dig!


Ja nästa onsdag fyller jag Arton år:) då blir det skolan, sjunga, sen hem klä på mig varma kläder, åka till Sandviken och kolla på bandy :) Bollnäs Gif möter Sandviken då

Det blir mamma, thomas, carro och thomas och jag:) kanske att andre följer med, men det vet jag ej hur de blev med det nu.


Ja nu blir det väl snacka på msn och facebook, sen försöka sova tidigt idag.



pussspusss från miiiiig           

Av Jennifer Larsson-Englin - 11 januari 2010 21:30

Jag är kär,

ja, jag är verkligen kär

Mitt hjärta bulltar och slår

saknar dig varje minut

kan inte tänka på ngn annan än dig

You´re the best!


Idag har jag varit i skolan första gången efter lovet.

Var kul att se alla igen,

men nu kommer all jävla press igen, jag kommer inte klara av det, matten går inge bra, naturkunskapen går inge bra

Orkar inte . Men idag fick jag reda på att det blir fotbolls lag igen, yes, tror jag ska bli fotbollsnörd nu, träna som bara den för att glömma allting annat. ska bli så jävla skönt. Gå ner tio kg till sommaren och bara njuta av livet.

SKulle var as skönt att åka bort en månad eller två, träffa nya människor, komma bort ifrån alla andra här hemma, inte prata med någon härifrån, ingen från skolan, familjen eller André. skulle vara så skönt att bara låta allting vara kvar här ett tag medans jag åker bort och lär känna mig själv.

Hur får man dig att prata? klarar inte av att gå här och låtsas som om ingenting längre, klarar inte a det.


Jag ska leva livet! Medans jag är ung, ha så roligt som möjligt    


Ett stort tack till Emelie som fick mig att skratta så jag grät idag 



PUssspusss Mig         

Av Jennifer Larsson-Englin - 11 januari 2010 12:44

Vill vara någon annanstans..

 vill du hjälpa mig

Pusspuss miiig < 3   

Ovido - Quiz & Flashcards