Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!


Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma. Har så mycket tankar kring annat som rör privata saker jag inte tänker skriva om här på bloggen. Jag är förändrad, det får ni faktist acceptera. Jag har hittat mig själv, och älskar mig precis som jag är nu, jag älskar omgivningen. Så är det bara.


Jag har jobbat på campingen hela sommaren, och jag älskar det.  Trivs otroligt bra i reception.


Det är snart höst och vindarna vänder.


Jag ska ta hand om mig själv nu när jag slutar jobba. Jag ska söka jobb, börjar promenera regelbundet. Ska även lägga i ryggen och sen färga håret en gång till och hoppas att jag blir nöjd.


Btw så läser jag en fruktansvärt bra bok, läs den," Hur kunde hon?" heter den. En sann berättelse om en mors svek och en dotters kamp för överlevnad. Man kan inte sluta läsa. Läs den, ett måste!


måste bara säga att jag är så otroligt lycklig  och kär. Jag älskar verkligen Emil!



Pusspuss Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards