Alla inlägg under mars 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 20 mars 2010 16:05

Hej bloggen!

Solen skiner idag och idag känner jag första gången glädje och lycka, och ett lugn kommer över min kropp.

 

Jag känner Styrkan som kommer emot mig nu, jag känner glädjen och allting, det här är mitt liv, jag gör vad jag vill med det, och jag är arton jag bestämmer allt själv nu vad jag gör vad jag inte gör, hur mitt liv ska se ut.

Jag känner hur solen ger mig glädje och energi. Jag har idag skrivit klart svenskan som jag började med idag. Jätte skönt, tack vare solen! Jag tänker ta vara på tiden som finns för att jag ska leva och må bra nu. Promenera till skolan utan klagomål, med mp3 i öronen ska det nog gå bra. Jag ska också börja plugga och göra klart det jag kan och lämna in så jag inte få så mycket på mina axlar. Jag måste få bort alltoing nu.


Solen skiner det är tio plusgrader ute:D hur skön är inte det? Nuska jag göra bara vad jag vill, och mår bra av, alltså träna, umgås med pojkvän, gå ut med klassen :D shoppa, plugga :D



Puss på alla, och en speciell puss och kram till André :) <3


Jag Älskar dig<3




This is my life, and i do wathever i want!

Av Jennifer Larsson-Englin - 17 mars 2010 11:19

hej bloggen!

 

Sitter och njuter av gårdagens kväll, Bollnäs Gif gick till final, i sista sekunden. Fett skönt. grattis Bollnäs :)  på söndag möter vi hammarby!

 

jag sitter nu i skolan óch njuter av att solen skiner´. Ganska varmt ute, och ikväll blire utgång på tranan med några i klassen, ut o käka sedan ska jag bara ha så jääävla kul. :)

 

Jag ska kanske hinna plugga lite efter jag slutat, slutar tidigt idag, och ska ej ut förän vid nio eller så. Fett skönt. 

 

I morgon ska jag träffa min älskade prins, mysigt ska de bli:)

 

Nu läre jag dra, pusspusss // Jennifer 

 

 

P.S I Love You <3

Av Jennifer Larsson-Englin - 16 mars 2010 16:30

Hej bloggen!


Oj vad livet kan ändras på bara en enda minut, en enda sekund. Jag är en person som inte tänker mig för innan det sker. Jag slutar härmed att prata med dig för min och (L)s skull. 

Jag tror på oss, jag gör det. Visst kan allt kännas konstigt ibland och jag är vekrligen kär i kärleken, det ska jag försöka ändra på, men jag har blivit det och jag kan inte göra något åt det som redan skett. Jag tror på oss och vi ska alltid vara tillsammans, vi hör ihop och jag känner mig trygg med dig fastän jag inte visat det jämt, jag är ofta osäker i förhållandet, men det beror på mig, jag är osäker i mig själv och självförtroende och självkänslan finns knappt i mitt liv. Jag är så ledsen för vad jag utsatt dig för här och nu, men nu är det redan gjort och jag kan inget ändra på, jag kanske kan gottgöra för en liten stund men inte mer, jag har ingen kontakt på något sätt, och det vet du också, för det såg du.


(L) Du är så otroligt mycket för mig, du är mer än en bara pojkvän, du är en bra vän till mig, och det betyder så otroligt mycket för mig, jag tvivlar ofta på dej, men det är inte dej jag tvivlar på, utan det är mig själv som jag tvivlar på, jag vågar inte komma fram, och visa att jag verkligen är kär och vågar stå för det, ibland står jag för det men jag vågar inte öppna mig. Jag säger detta nu för att du ska få veta varför jag tvivlar ibland, det har då absolute ingenting med dig att göra, även om jag klagar mkt på dig. Förlåt för det.


Jag lämnade dig ensamför att läsa min blogg medans jag duschade och blev len och luktade gott, sedan kommer jag ner och du är borta från mitt rum, medans sidor på min dator är uppe, min mage högg till och jag visste inte vart du tagit vägen, springer upp hämtar telefonen och ringer. Allt var ju så bra när jag lämnade dig, innan du gick ner gav du mig en stor blöt mjuk känslosam kyss, det var underbart. Oh när jag kom ut en kvart senare var allt förändrat.


Jag kan inte säga mer än förlåt till dig nu, hoppas du tar åt dig det, för jag menar verkligen det.


Jag är verkligen ledsen för det som hänt, och ångrar precis allting! Önskar jag kunde göra allting ogjort, men nu är det försent. Jag vet att jag bör må dåligt över detta, och det göra ja, det ska du veta.


Jag Älskar Dig André Thyr, mer än


allt annat på denna jord!


Ja i övrigt med att jag haft ångest och mått dåligt pga detta så har jag idag variti skolan, först hade jag teater mellan nio och elva. Sedan var det lunch, hade ingen aptit så åt inte, för ont i magen, sedan spelade jag tävrflöjt klockan halv tolv med Peter, det gick bra faktist, sen sprang jag till musikhistorian med Lena klockan tolv, klockan 12:40 gick jag på sånglektion, det gick väl ganska bra och jag fick en ny låt från musikalen fame, den var bra. :) efter det sprang jag upp på danshistorian med Camilla.Efter det bokade jag handledar möte med Camilla för att prata om projektarbetet. Efter det gick jag halva vägen hem sedan hämtade min kära mamma mig, så kom jag hem och fixade med sockerkakorna till musikcafét ikväll som min klass har, så då åker jag dit till sex, sedan åker jag hem halv åtta och då åker jag hem och kolla på bandy på tvn när Bollnäs GIf är dem bästa möter Saik :D Hejja bollnäs :)


Hoppas alla får en trevlig kväll liksom jag ska ha:)

Pusspuss på alla söta o rara människor här i världen <3 // Jennifer



Av Jennifer Larsson-Englin - 15 mars 2010 11:37

Hej bloggen!

Jaha, då var sportlovsveckan slut, och skolan har börjat igen. Det är soligt och rätt varmt :) Äntligen kanske det blir våår! Jag har  på sport lovet inte gjort nå spec i den första delen av veckan, men på torsdagen åkte jag till våran stuga i messlingen, där solade vi, bastade, och tog det lugnt och kolla på bandy. Bollnäs vann emot Saik, så nu blir det än nu en match i morgon tisdag. Spåännande spännande.

Nu sitter jag i skolan, idag var det -7 grader när jag väntade på bussen, det var itne kallt pga solen som stekte. Jätte mysigt. Kände energin flöda, och jag kände bara att det gick såå bra. dtet kändes sså lätt att komma till skolan idag, och idag känner jag första gången på länge, lycka! Lycka och ork att gå till skolan, att skratta och le, att spela i buo, som jag inte gjort på ca 2 månader. Idag känns allting så lätt. Sådanna dagar är få för mig, men jag har lärt mig nu att jag ska ta väl vara på de dagar jag verkligen känner lycka.


André ska sova hos mig ikväll, får se hur det går då. Sedan idag blir det bara engelska nu snart, sen svenska och sedan idrott. Känns ganska bra ändå.

Har fått så mkt energi av solen nul. Det känns så otroligt grymt bra. Hoppas på många fler soliga dagar att ta vara på nu uinder våren


Har beställt kläder för ca 2000 kr också, sommriga kläder och det är allt möjligt, tunna västar i tvgå olika färger, grå och korall, svarta leggins, 4 tights i färgerna korall, turkos, svart och vita. en gul tunika, en korall färgad farfarströja, mintgröna jeans, ett par ljusa vanlig jeans, ett par svarta hmm vet inte vad det är för sorts byxor men byxor, ett par vita trekvarts byxor också typ linnebyxor. hmm vad var det mer, jo två klänningar, en blå och en korallblommig, kanske var med :)


Men nu ska jag ha engelska. hare bra pusspusss<3

Av Jennifer Larsson-Englin - 2 mars 2010 16:17

Hej bloggen!


Nu sitter jag med projektarbetet, skriver en självbiografi, men jag vet inte riktigt hur jag ska skriva den, men om jag skriver på nu så kanske det går sedan? kanske eller kanske inte.


Nu sitter jag och väntar på mat, stor chokladkaka och Bandy, nice kväll tror jag det blir.


Saknar dig André.. <3


Pusspuss/ Jennifer<33

Av Jennifer Larsson-Englin - 2 mars 2010 11:09

Hej bloggen!


Jaha, jaa igår åkte jag till skolan, var inge pigg, kände mig hängig som om jag skulle bli sjuk. Jag var där hela skolan, sen när vi skulle åka till idrotten så kom inte våran bussen, första gången jag skulle vara med på några veckor. AJa, så jag lånade 15 kronor av Christine och tog bussen ner till stan, gick till mormor, tog en tablett för huvudväörken. Vid fem halv sex gick jag ut och mötte André vi skulle ut och äta, god mat. Sen gick vi på stan litegrann, har nu köpt nya shorts till fotbollen. Äntligen.


åkte hem och vart ännu sämre, sov inget inatt täppt i näsan och så. usch jobbigt. Stackars Andre som inte fick sova så mkt inatt.


Vaknade idag, med feber, packade sakerna ifrån pappa och åkte till mamma i morse, har nu pluggat lite, knakar tabletter och så, känns inget roligt.


Och jag måste till skolan i morgon, för då har ettorna sin saga:D Den får man inte missa. Hehe.

Så idag blir det att bara vila upp sig lite då.


Pusspuss/ Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 1 mars 2010 09:15

Hej bloggen!

 

 nu sitter jag i skolan, det snöar idag också det är skit jobbigt. Men aja:) dagarna går framåt, och nästa vecka har jag sportlov, sen hoppas vi på finväder.

 

Idag ska André sova hos mig, mysigt. Vi ska bara rå om varandra:) Myspys.

Jag kom en timme sent idag, men jag kom till skolan iallafall:) Känns possitivt.

Haft en ganska soft helg längtar nu till lördag:) Då blir det myskväll med Jennnifer, vi ska laga mat, baka, kolla på film och mysa:) Hos sover hos mig också. Kul ska det bli. :) 

 

idag känner jag mig bara så jä**a possitiv :)

possitviiiiiiiv

Poooosssiiittiiiiv

 

 Poooooooooossssiiiiiiiiiiiiiitiiiiiiiiiiiiiiiiv :) :D

 

=D Wiiiiie :D

 

    jaaa precis som bilden, jag känner mig som en liten solstråle idag:) Fast hmm jag är inte så jätte fin men jag duger precis som jag är.   

 

 

Längtar till ikväll också. :) Mys med älskling

 

Pusspusss <3333

// Jennifer 

Ovido - Quiz & Flashcards