Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

HURT!

Av Jennifer Larsson-Englin - 11 februari 2011 10:52

Hej bloggen!


Så sårad som jag blivit på två dagar nu har jag inte blvit på två år.  Mitt hjärta är brustet och jag känner bara hur tårarna tränger fram bakom ögonlocken. Jag vet inte hur mycket mer jag kommer klara av att ta emot. Ska det vara så himla svårt att säga? Varför kan du inte bara förstå? se det från min sida oxå! I ett förhållande handlar det om att ge och ta. Stötta och finnas till.

Jag vet att jag gjort mycket dumt och ångrar det som fan efter igår. Har alltid vetat att jag gjort fel. och ångrat det jag gjrot, men aldrig ångrat det tillräckligt förän igår. Jag kom på igår hur jävla mycket jag sårat dig, efter att du sårat mig. Ska jag vara glad för att jag såg detta? eller ska jag vara ledsen att jag sett detta.


fan helvetes jävla fan, vrf gör du såhär mot mig? varför kan du inte bara fatta det du gjort? kan du inte förstå någon gång att du också gör fel och inte bara jag. Jag vet att jag gjort fel nu, men du verkar inte förstå det. Du blir bara sur och tycker jag är jobbig. Jag kanske är jobbig men jag har rätt också i det jag säger. eller är jag inte värd det?

Du sårar mig nu så mycket att jag inte vet om jag vill vara kvar längre. Har varit tidigare i ett förhållande i bara svek, det vet du, det vill jag inte vara igen.



Åkte till min syster igår. först gick jag på idrotten sen pratade jag med bildläraren om det var okej att jag åkte bort och missade hennes lektion för att jag mår dåligt och behöver komma bort från skola och allting lite längre än en helg bara. Hon tyckte jag skulle göra det, hon sade att hon såg på mig att det inte var som det ska. Jag gick till kuratorn sen för att säga att jag inte kommer till tiden hos henne, hon blev lite förvirrad,jag berättade som det var, hon förstod och sa att jag skulle ta den här helgen plus torsdag till att ta hand om mig själv. så jag gör väl det då. åkte och packade hemma sen tog jag tåget till gävle och buss till forsbacka för att komma bort från allting. Orkar inte vara hemma mer. när syster nu åker och jobbar ska jag plugga.


Solen börjar sticka fram nu från allt snöstormande här. härligt. känner lite pepp till att plugga förutom ledsenheten då.  


pusspuss / Jennifer   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards