Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Days and nights

Av Jennifer Larsson-Englin - 11 februari 2011 23:30

Hej bloggen! 


Idag har det blivit många inlägg. Har varit ensam i lägenheten med djur som sovit och inte mått så bra så måsta skriva av mig lite. Nu känns det lite bättre när dem kommit hem från jobben och jag fått lite sällskap, men jag fick lite plugg gjort iaf i morgon blir det att plugga ännu mera då är jag iaf inte ensamen. Har nu varit iväg på kalas med syster hos hennes kompis som fyllde 20 år idag. Trevligt. Nu blir det att sitta lite vid datorn och försöka glömma så mycket som möjligt så jag kan sova i lugn och ro inatt. 


Magen känns virrig, det rör om och svider och gör ont. Mitt brustna hjärta ger mig hjärtklappningar. Jag skriver mycket här om att jag inte mår så bra, det är ju sant men jag skriver inte för att få uppmärksamhet av andra människor, utan mer för att få ur mig allting eftersom jag inte har så mycket tillit till människor längre. 


Jag är så otroligt svartsjuk, jag kan inte hantera den, den går överstyr nu. Jag är ledsen för att den kommer och jag vill få bort den nu, men det går inte, det går över ibland men inte alltid. Oftast inte. Jag vill inte men kan inte låta bli. Jag sårar mig själv och alla andra genom att vara det. 


Förstår du inte att jag älskar dig, jag älskar dig av hela mitt hjärta och vill inget hellre än att allt ska vara bra. Jag är fan inte den bästa jämt, men det är inte du heller. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, i ett förhållande handlar det om att ge och ta. För att det ska funka måste vi båda börja hjälpas åt att ge och ta i förhållandet, det gäller i stort sett alla delarna i förhållandet. Att stötta varandra och finnas där för varandra och lyssna är det allra viktigaste som finns i ett förhållande. Jag vet att jag inte varit så bra på att lyssna vissa gånger. Både du och jag har saker vi måste arbeta med för att få detta att fungera. 


Nu ska jag nog försöka gå och lägga mig så jag får sova bra tills i morgon då jag måste vara pigg för att plugga! 


Godnatt pusspuss / Jennifer <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards