Alla inlägg den 7 april 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 7 april 2011 18:36

Hej bloggen! 


Det var länge sen man skrev något nu. Har haft mycket att göra, premiär med slutproduktionen som är "Den Kaukasiska Kritcirkeln". Finns mycket biljetter kvar, boka på cirkeln@bollnas.se. Jag tycker det har gått riktigt bra med föreställningarna. Har ibland börjat 07.00 på morgonen och sedan vissa dagar slutat 23.00 när man börjat 08.00 Så det har varit långa dagar och jag är helt slut i kroppen. Men det är jätte roligt. 

Sjunger solo på en sång och jag tycker den inte gått så bra, men har fått så enorm mycket respons och människor som jag inte pratar med kommer fram och är aldeles lyrisk och berömmer mig, jag vet inte hur jag ska svara, och blir jätte glad. Jag trodde inte det var så bra som de säger att de tycker. Blir otroligt glad. 


Jag var och skrev in mig på körskolan Driver idag, så nu hoppas jag föräldrarna är nöjd! HaHa. efter det  åkte jag för att prova balklänningen, så nöjd :) snart är den klar, ska komma nästa vecka också för att se hur den sitter :) Glad jag blir! 



Jag förstår inte hur människor kan beté sig som dem gör. Hur kan man ens tänka tanken att göra nå dyligt. Jag förstår inte. Det är fruktansvärt vad jag är ledsen nu! 


Nu ska jag ta en promenad med en kär vän. Kommer senare, kanske skriver mer  inlägg ikväll! 


Pusspuss/ Jennifer


P.s I Love You!! 

Ovido - Quiz & Flashcards