Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen! 

Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med allt jag tycker om?!


Medan jag lyssna på Eddie Meduza ( =O Va? gör du det Jennifer?! ) Ja det är faktist sant, rätt ganska pretty good liksom haha, men iallafall så städar jag mitt rum som jag inte bott i på några månader. Bara kommit hem en sväng och hämtat kläder, har annars bott i Lottefors med sötaste. Men så kände jag att jag ville vara hemma hos min älskade mor ett tag. Så jag åkte hem och tänkte göra det snygg på rummet så jag vågar ta hem folk till lördagen. :)


Jag har även idag varit med finaste Frida på stan idag, det har varit urtrevligt och vi skrattade så jag fick jätte ont i bakhuvudet :P hahaha!


Livet rullar på och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra med mitt liv, vad jag vill bli eller göra just nu. Jag vet iallafall att jag vill ta klart körkortet nu först och främst, mitt mål är innan jag fyller 20 (20/1) ska jag ha körkort. :)

Annars sitter jag bara hemma om dagarna och kollar på filmer. Börjar bli långtråkigt nu att inte ha ngt att göra och bara sitta hemma. Jag ska kanske börja som vana att ta en promenad vare sig den är kort på tio minuter eller en längre promenad.  


Pysspuss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards