Alla inlägg den 12 april 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 12 april 2010 11:35

hej bloggen igen! Nu är det mycket man kan skria om märker jag. haha.Ja idag var det jobbigt att kliva upp iaf, jag kom upp tack vare mina nya byxor som jag ville ha på mig. As sköna, as snygga:) hehe. Och mina världens snyggaste solbrillor som jag oxå köpté igår. Solen skiner, det är också något som drar mig upp. Just nu vill jag sluta och gå ner på stan och träffa älsklingen som jag inte träffat på ett tag. längtar så otroligt mycket faktist. Hoppas vi får en mysig kväll fastän jag måste få lite hjälp med Matte B. Det är så jävla svårt usch o fy.

 

Nä, nu längtar jag hem, jag är så trött på skolan, redan. usch o fy.


Pusspuss// Jennifer<3

Av Jennifer Larsson-Englin - 12 april 2010 11:26

hej bloggen!

 

Ska skriva en fortsättning på vem är jag? Jag vet inte riktigt vad som är jag. Det enda jag vet med jennifer är att hon/jag är ivanliga fall en väldigt glad tjej.. Det kanske man inte har märkt de senaste åren med det finns anledningar till varför, mer säger jag inte. Jag vet inte mer vad som är jag, eller hur jag ska ta reda på det. Fick en kommentar av en person sist där det stod att det är bara jag som vet, visst kan det vara så, men jag vet just nu inte hur jag ska ta reda på det. Det är ett väldigt jobbigt ämne, jag och min syster har pratat en del om detta och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra. Detta tar så mycket av min energi, att tänka hur jag ska göra med mera. Min syster gav mig ett tips, och jag tänker gå efter det tipset, det var att gå till ungdomsmottagningen och prata med dem där om bland annat min vikt och sedan hur jag ska kunna hitta mig själv. Jag tycker det här är jätte jobbigt, har så mycket tankar hela tiden. Finns knappt tid att tänka på annat.


Tack min kära syster<3

 

Pusspuss//Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 12 april 2010 11:20

Hej bloggen! Sitter i skolan igen nu, lovet är slut, redan :( Hade ett underbart slut på detta lov. Tack min kära syster för underbara dagar och många kloka ord. ska idag till kuratorn klockan två, får se hur det går, sedan när jag slutat ska jag ner p¨å stan och köpa ansiktsmasker som jag så dumt nog glömde hos min syster i Gävle. Det var så skönt och dem funkade så jag läre köpa några till :D Vi gick på stan i gävle, sjöng lips med hennes kompisar och åt god mat koollade på film tog promenader i solen och gick på marknad.

jag har nu hur mycket som helst att göra i skolan här är några grejor:

 Samhällskunskap- fördjupning och socialdemokraterna

 EngelskaB- läsa ut två böcker...

 SvenskaB- Prov renässansen

 MatteB- Prov

 Projektarbete- Sammanfattning, och romanen

 Danshistoria- hemprove, känns inte så lockande och går segt fram.

 

Jippie!!


pusspuss<3 / Jennifer


Ovido - Quiz & Flashcards