Alla inlägg den 19 april 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 19 april 2010 16:55

Hej bloggen!


Fredagskvällen blev allt än dåligt, hade så jävla roligt, det har jag fan inte haft på jag vet inte hur länge:) Tack alla som gjorde min kväll. Bella, du är bara bäst på att ha fest;)


Jaja, helgen gick åt ingenting, det blev söndag och blää måndag idag då, skola usch o fyfan. Hade två oprov gick åt helvete. Fattar ingenting, kan ingenting, orkar ingenting, vill ingenting. Vart fan är livet på väg. Gaaah.

Nu läre de taggas till onsdag, då blire party igen:D Fett kul. Lördag blire också typ fest, 40 årsfest i Ilsbo för min kära faster :D Kul att träffa tha family again!:D

Har två inlämningar på fredag, fan också, kanske kan skriva sammanfattningen men skiter fan i den andra uppgiften, det är bara samhälle så skitsamma. orkar fan inte göra den, det är skit tråkigt.


Är så jävla förbannad på folk/ människor som inte kan låta andras liv vara. Fyfan bara klagar och skit. Usch fyfan ingen vet ngntging om mig så kom fan inte och säg nå...



Pussspuss//JenniferLarssonEnglin

Ovido - Quiz & Flashcards