Alla inlägg den 5 december 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 5 december 2009 23:45

Jag är lost! Oh my goood! Jens, shiit vilken röst   shit vilka ögon:O Shiit vilken kille, jag bara smälter. shit!Aa, vad ska man säga? ojojoj.


Ja, nu sitter jag på mitt rum och hör hur det regnar på taket. Försöker hitta nån sida där man kan lyssna på Jens om o om igen:)


Nu blire sova gott:) Godnatt pusspuss//Jennifer    


Av Jennifer Larsson-Englin - 5 december 2009 17:30

Hej alla glada, igår skrev jag inget för jag var först i skolan, sen sov jag hos André. Det blev inget att umgås med Robin. Jag och andre hade det mysigt och trevligt iaf, redde ut många knepiga saker. :) Du är en underbar person, du betyer mest   

Idag åkte jag ifrån honom nio för jag skulle på julskyltningen som ingen annan åkte på kl tio. Vi var elva stycken av trttiotvå som kom, dålig stil. det var fler som kunde de vet jag. VI sjöng och myste. Jag Stina och Jocke är bäst på att sjunga:) Sjöng jättebra tsm, vi åkte häst och vagn oxå det var mysigt  


Sen åkte jag hem, fick åka med pappa till Orbaden nu sitter jag här, tänkte försöka skriva Engelskan, sen blire mys med tacos och Flickan som lekte med elden:) med pappa och ingmarie:) mysigt.


"Åh vilken natt en underbar natt och alla stjärnor ser oss två"

"Jag kan inte sluta tänka på dej, du är underbar"


Nu är jag på ett moln uppe i stjärnhimlen, någon som kan komma och hålla mej sällskap, och hålla mej i handen och sväva som jag gör?   


Hörs sen pusspuss// Jennifer, dagens smiley:     


Ovido - Quiz & Flashcards