Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 14 december 2009 21:27

Jag har gjort mitt misstag, och kommer aldrig att förlåta mig själv!

Av Jennifer Larsson-Englin - 14 december 2009 20:17

Snön yr ute, Och saknaden efter dig växer bara mer och mer

Känns som det var evigheter sen vi var med varandra

Jag saknar allt roligt vi gjort tillsammans

ser snön flyga ute och göra marken vit,

själv sitter jag inne på mitt rum med ljus tända och ser

hur marken blir vit

hjärtat ligger som en vit fläck på marken

vet inte hur jag ska få upp det igen

och hur jag ska få det att bli varmt och rött igen

jag kanske behöver dig? 

Jag önskar att det aldrig blvigt så här

"If i Could tunr back time"


"Åh, du somnade visst, så sött

om du ändå visste vad jag tänker"


Du får mig så lätt ur balans

snön får mig också ur balans

jag blir kär

jag blir galen

jag blir...

glad

jag känner frid och lugn och ro när det snöar


P.s,  I love you   

"Du är så söt

Du är så snäll

Hela himlen lyses upp av dig

Jag blir glad och lycklig av dig

Du kommer alltid finnas här för mig

som jag kommer finnas där för dig

Du är allt

P.s, I love you"  


För alltid!  




Av Jennifer Larsson-Englin - 14 december 2009 19:45

Jahapp, nu sitter man här igen, Ja idag började dagen att jag inte orkade kliva upp så jag sov över, men mamma skjutsade mej, jag sjöng med Erik 

Efter det gick jag upp för att ha samhälle, men det var ingen lektion, bara betygsnack, men sen drog jag ner på stan, orkade inte.


All i want for Christmas is youuu!!  


Jag köpte två julklappar på stan, och blev as kär i ett par skor:O Jag bara måste ha dom..

Köpte tunnbrödsrull och åkte till rusta med mamma, köpte en liten silvergran;P åså, kom hem städade åh åt mat duschade och bäddaner mig i sängen med ljus o musik :)


Vill ha fredag nuuuuuu.. Fettt kul :) Part Party!!     


Pusssspusss//Jennifer         

Av Jennifer Larsson-Englin - 14 december 2009 00:00

Hej alla glada, och hoppas ni haft en bra Lucia idag, har jag iaf haft. I Torsdags var jag och emelie och kollade på hennes syster när dom hade lucia, det var roligt:) Sen gick vi hem till henne och kollade på twilight, jag tyckte inte dne var så bra som alla säger:) haha. Gick hem lade mej o sov, klev upp halv sju, började sju, då skulle jag vara i Aulan och lussa för torsberg. Det gick bra. Efter den långa dagen åkte jag hem för att sedan åka till Emelie och köpa godis och kolla på Idolfinalen, Erik Vann så klart. Gud vad vi skrattade den kvällen det var sjukt roligt:) Hade så ont i magen av allt skratt!  Tack för två underbara kvällar Emelie, behövde verkligen det!  

När jag kom hem, satte jag mej vid datan, Andre skrev att jag ej fick lägga mej för då skulle han komma och hälsa på, då blev det att sitta uppe, satt uppe till typ två på natten, då kom han :) haha De blev mys då. Sen åkte han hem kl elva dan efter. På kvällen åkte jag till honom, vi kollade på film och hade det trevligt med chips dricka, glögg;) haha tv, kattungar, tvspel. haha. Tack för en underbar kväll André.

Men förlåt, borde inte sagt något om det där.   


Jag bara ville du skulle veta vad jag känner, så nu har jag sagt det.

Nu kan jag inte säga så mkt mer än att "Du" var den som var perfekt för mej och mitt liv, kommer aldrig träffa någon som dej, hur kär jag än blir i någon annan kommer jag adlrig träffa min drömprins igen.


Idag har jag varit ute och lussat först för frimurarna, där det var ett jätte läckert stjärnrum;) sen i kyrkan med as maffigt. När jag kom dit vi skulle träffas fem, kom Marie Lousie och frågade om jag ville sjunge silent night solot idag redan ist för Hanna, jag tackade ja, men fyfan vad jävla nervös jag blev, shiit, usch skakade. När jag stod där framme o skulle sjunga ser jag hur mikrofonen åkte framåt, jag tänkte nej nu svinmmar jag snart, sen när jag kom på att Marielouise satt dör nedanför mej, kom jag å att hon flyttade mikrofonen närmare mej för jag hördes nästan inte haha, snacka om jag vart rädd haha. Men kul va det, det var ca 500 personer i kyrkan, jag fattar inte hur jag klarade av att sjunga för så många:O oj ojoj!Jo glömde kanske skriva att min dröm gått i uppfyllelse, jag har alltid drömt om att jag ska sjunga duett med någon kille, åh i onsdags ringde Eva Tallin till mej och frågade om jag och Erik Skoglund ville sjunga i arbrå kyrkan nästa lördag, den 19 december, jag vart lätt på. Erik oxå, åh sen jag började på estetiska har jag velat sjunga med Just Erik, åh nu får jag det:) Wiiiie :) Kom o kolla alla 19 december kl 17:00 ska vi sjun ga två låtar, julen är här och julens tif är här :)


Nä nu ska jag sova  så morgon dagen kommer fort, då ska jag öva med Erik, Pusspusss // Jennifer dagens:        

Ovido - Quiz & Flashcards