Alla inlägg den 16 december 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 16 december 2009 19:30

OJ oj oj , vad det snöar:D Värsta mysigt, men kallt:) Ja, vad har hänt idag? Jo i morse hade vi DansHanna, vi kollade på en balletteater typ:P jätte bra var den :) sen var det hål emellan 11 och två, surt långtråkigt:) Emelie Gick hem, jag var med på snöbollskrig så länge det varade, sen sjöng jag o stina lite i modusvetus rummen:D sen kollade vi på julspexet som ettorna hade:) Fan sebastian vad jävla snygg du var haha ^^ oj oj oj, Brabra!


Jag vill ha juuul nuu! :D


Sen gick jag och Stina till sporthallen och träffade André, stina drog jag väntade på "toker", när vi gick till stationen så var det väldigt snöoväder och blåsigt, haha men jag tyckte det var mysigt iaf, blev ju inte kall direkt, hah men ringde o frågade om mamma var snälla och ville hämta mej ist för att jag skulle få gå hela vägen haha, ¨åh hon var ju så klart snäll. Nu vill jag ha fredag, kul som fan ska det bli ,längtar som fan:D:D:D:D:D:D:D:D Kuuuul!! 


I miss you!  



Puss Puss/ Jennifer dagens:        ( (  

Ovido - Quiz & Flashcards