Alla inlägg den 3 november 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 3 november 2010 15:36

Hej! Dagen idag har gått bra. Ja har varit med André på förmiddagen sedan åkte jag hem vid halv elva, då jag åt lunch, eller ja, drack en smootihe. Jag satte mig och började fixa och lägga in bilder ifrån min kamera på datorn, första gången. Efter ett tag kom André hit, vi kollade på film.

Dagen isig har varit långtråkig, tröttsam och regnig. Jag är ändå på rätt bra humör, för jag började skriva, och skrev klart medicins grundkurs fördjupningen igår. :D as skönt. Nio sidor blev det:) Skönt! Nu väntar jag på att vi ska börja laga mat, och sedan ska jag gå på bandy i regnvädret. Bollnäs möter Kungälv idag. Hoppas på segee som förra veckan :)


Bantning


Jag har även fortsatt med min bantning. Det rullar på. Gick ned 5,4 kg på en månad. Är jätte stolt, vill inte gå ner allt för fort, då kan det bli så att man går upp jätte mycket sen. Det känns så otroligt bra. Jag får på mig byxor som jag inte fick på mig för några veckor sedan. Jag har även sett att jag minskat flera cm på olika ställen på kroppen, det är så roligt och blir så peppad när det går bra och att jag ser att det blir skillnad! Jag belönar mig med olika saker, tex. promenad, köpa någonting fint man vill ha, eller en dag ledigt utan någonting alls! Det är så skönt när man själv kan ge belöningar som inte är att äta en massa sötsaker. Jag har nu hållt på i snart 6 veckor.

Känns så otroligt skönt! om jag vill nå min vikt, och jag går ner 5 kg i månaden så är jag klar i april ungefär, det känns skönt!


Puss puss Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 3 november 2010 12:26

  Här är deras andra hund Ville, som är äldre :) men otroligt vacker:)


          Dop barnet Albin :) och mamman Anna! :) Söt som få!

                               

Av Jennifer Larsson-Englin - 3 november 2010 12:13

   här är den söta lilla Sigge :) Som André, min älskling och hans familj hämtat. Han är ca 9 veckor :)


Söthööög!

Ovido - Quiz & Flashcards