Alla inlägg den 22 november 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 22 november 2010 19:07

Hej! Dagen har inte varit fullt det bästa. Först sov över, stressade till duschen, kom ned såg smset att min sånglektion var inställd, det enda ämnet som drar mig till skolan denna dag. Känner mig deppig och omotiverad igen. Har fuskat en del med bantningen just det där med att inte fika så mkt och promenader, men denna vecka ska jag köra igång igen. Kul ska det bli, men kanske inte på fredag llika fullt så kul eftersom jag fuskat och det är dags för vägnning och mätnning igen. Sist hade jag gått ner sammanlagt 8kg. OCh på 2 veckor, 7 cm på magen. Det var jätte roligt.

Idag har jag varit hemma då. Jag städade och satte upp julgardiner och några tomtar. Vart fint här inne. Nu är André här så nu ska vi ut på en promenad i kylan innan vi ska kolla på film!


Ciao Ciao!




                           

    Nya nattlinnet :)     <3     Mulles jättetass :)     Mulle bus! :)   Min älskade syster! <3 Tack för att du finns!   Innan   Innan   Efter   Nya dressen jag fick idag: )Lite glad jag blev, men dyr, kostade 1100:-

Ovido - Quiz & Flashcards