Alla inlägg den 30 november 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 30 november 2010 22:24

FIck ett jobbigt samtal med min ena mentor idag, sen gick jag och pratade med en annan lärarare som kan det här med att äta rätt och bantning osv. Hon sade att jag åt rätt, det var skönt att höra.   


Jag hade PA samtal idag, det gick jätte bra, låg på VG och hade jätte lite uppgifter som behövde ändras för MVG klart jag ska satsa:)


Promenerade hem, åkte på dollar med mamma, inhandlade salva. Hehe, kom hem åt blodpudding och vitkål,morötter,majonäs,senap,cremefreich i samma gegga det är så jädrans gott. Mums :)


Sen blev det plugga lite, började med att ändra halva rapporten, sen skrev jag lite på Eso rapporten  . Sen nu ska jag sova. HAr ångest för att inte teaterhistorian är klat. i morgon måste jag göra svenskan. känns lite pinapest jobbigt. men jag ska göra det klart nu.


Men nu blir det sova!


Pusspuss/ Jennifer  


Saknar dig André, är så tomt utan dig här bredvid mig!   

Av Jennifer Larsson-Englin - 30 november 2010 10:37

Sitter i skolan och chillar. Nyss pluggat lite manus och skrivit upp alla scener jag är med i och vad jag gör. Så nu vet jag lite mer vilka jag är med i. Ska snart ha Pa betygsnack, längtar, hoppas på betyget jag kämpat för, annars gör jag det som skas för att få det.


Har även tagit tag i EngelskaB ska försöka plugga upp det nu iår så jag åtminstone får G.

 

Fredag köpte jag julklapp åt André. Lördag hjälpte jag mamma att städa så det blev julmysigt, jätte fint vart det, sen på kvällen blev det filmmys och glass.

 

Söndag pluggade jag lite, om jag inte minns fel, sen åkte jag ner på stan för att träffa Linnea :D Åh oj så kul vi hade, André var även med.


Jobbigt!

 På söndagen bestämde jag något jobbigt, jag tänkte mig inte för, utan det blev bara som det blev. jag är ledsen (du) för att jag trott så om dig, vet inte varför mina tankar far i väg så det gick så långt. Jag känner nu att jag har så fruktansvärt ont i magen nu för det jag valde, mitt hjärta gör ont och jag vill bara att allt ska bli bra, var inte tänkt att jag skulle reagera som jag gjorde, och verkligen inte som du reagerade. Jag önskar bara att jag kunde ta tillbaka allting och se allt från den andra sidan. Jag vet att jag gjorde fel denna gång. Var inte meningen, ångrar mig rejält nu. Allt du sade den natten var så sant, allt du sade gjorde så ont att höra, jag vet att allting var sant som du sade.  Det du berättade för mig trodde jag verkligen inte, jag är ledsen att jag gjorde dig så ledsen som du var. Förlåt, jag är så ledsen att jag sårade dig. 

Vi satt från 21,00- 3.00 typ och pratade och ja allt annat, den natten gjorde att jag valde att stanna hemma från skolan dagen efter. Det är så otroligt jobbigt. Förlåt för att jag bara gör fel jämt, jag är inte perfekt, vill inte vara det heller, alla gör fel, men vrför ska det alltid bli såhär när jag säger något, fan förlåt.

 

jag tycker så mycket om dig!  Förlåt! <3

 

Tisdag

 Ja idag är jag nu i skolan, först hade jag nutidakonst, inte så roligt, vet inte vad jag ska skriva om på min rapport i den kursen, åh får se vad det blir. Sen började teatern, men där var det eget arbete idag, så jag försökte lägga ihop manuset. Nu är det lunch och jag väntar på att klockan ska bli halv två för då börjar min bewtygsnack i Projektarbete. Håller tummarna för betyg som jag önskar. 

 

sen blir det teatern och sen promenad hem och ta på mig mjukisdressen :) och promenera och sen plugga en massa! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards