Alla inlägg den 22 november 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 22 november 2009 22:50

Nu blire sovdags! Hoppas på en bättre dag i morgon. Tror de lutar emot en promenad till skolan? Hmm de kan vara något:D

Godnatt sov gott pusspuss<3Kyss


Otroligt mjukisbil<3

Av Jennifer Larsson-Englin - 22 november 2009 20:16

Usch Jennifer ! vad sjutton håller du på med, jag känner inte igen men själv längre, vad håller på att hända med mej?:(  Finns det någon som kan svara på det?


Fast några saker har ju blivit bra liksom, de är ju att jag blivigt glad igen, jag slutade äta p piller å schop så blev jag gladGlad Vet inte vad jag ska skriva så jag får skriva lite itaget, för jag kan ej skriva vad jag gjort idag. : )

Av Jennifer Larsson-Englin - 22 november 2009 11:23

Vaknade upp kl elva idag. Är as trött, och det regnar ute. Idag måste jag spela piano läxan. Nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik och smsar;)

Jag vill till Bollnäs nu igen, istället för Orbaden. men måste spela piano, de är viktigt.:(


Ja, ja vet inte vad jag ska säga, så du gjorde så för att jag gjrode så? Hur gammal är du egentligen? börjar bli riktigt irriterad.. Sanning var det va? Hmm aa.


Att kärlek var så stark ändå...


SötnosKyss <33

Av Jennifer Larsson-Englin - 22 november 2009 02:18

Karlavagnen på himlen ger mej tecken

att det är ett stort fel jag gör..


Jag frågade när jag gick om de finns

något tecken som visar att jag gör fel,

precis innan såg jag Stora karlavagnen

jag förstod att jag gjorde fel..Rynkar på näsan


Magen gör så jävla ont...Gråter

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards