Alla inlägg den 25 november 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 25 november 2009 21:45

Hej igen. Så nu har vi haft musikcafé. det var roligt, och jag sjöng, jag var jätte nervös. men de gick väl ganska bra iallafall. Kom hem, foten värken så ja kan inte göra något. Jag ligger i sängen nu, pratade nyss med bästaste. Men hemtelen lade av:(  Hoppas bästaste kan ringa mej med.

Nu vill jag ha helg så jag kan på de julmysigt i mitt rum och så.


Emelie, fyfan vad jag har kul med dej, fan vad vi skrattar. Aldrig skrattat så mkt på ja vet inte hur länge, flera år tillbaka. Tack för att du finns där och stöttar mej i skolarbetena, sången, och allt annat, när ingen annan finns, blev lämnad ensam och det fanns ingen att vända sig till, men du finns, jag är så glad över det. Du betyder så otroligt mycket för mej. Jag vet inte vad jag skulle göra ominte vi var vänner, du är så rolig och helt sjukt flummig. Puss på dej min Emelie<3


Nu ska jag försöka sova snart, om inte bästaste ringer så förstås, men jag är så jävla  trött nu så blir väl att lägga sej tidigt för en gångs skull. 


Mitt hjärta svider, min mage värker, jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska välja. Vet inte hur jag vill ha någonting. Kanske måste satsa mer på skolan ett tag? men om jag inte kan då? för att jag tänker på något annat? som sitter fastklistrad som en klisterlapp i mitt huvud? Jag vill, men jag vill ändå inte. Vet inte riktigt vad som är bäst för mej, skolan är väl egentligen det bästa men ja vet inte varför jag inte kan plugga, jag kan bara tänka på dej.



Pussspusss / Jennifer<3


Av Jennifer Larsson-Englin - 25 november 2009 11:34

hej alla glada! Nu sitter jag o skolan och väntar på att Emelies sång léktion ska börja, ska sjunga med henne idag. och hoppa över min sång lektion. Vi ska ha musikcafé ikväll kl halv sju, jag orkar inte med de egentligen. men nu har ja lovat att sjunga..* Suck* känns jobbigt faktist.


jag pratade i telen med bästaste igår, blev sent igen, inte lika som igår men ett vrt klockan innan vi lade på. Jag sov över i morse orkade inte kliva upp så jag missade dansen åt ingen frukost idag heller. Allting känns ´jobbigt och surt idag. Men det är bara att kämpa på. jag måste träffa bästaste också igen, önskar jag kunde skolka i morgon och åka till bästaste och komma hem som om jag slutade.. Kanske kan göra det? hmm jaa. ska fundera, vore kul. jag har mkt att göra i skolan men jag orkar inte, jag fattar inte vad jag ska göra liksom.


Nu vill jag ha typ nästa helg kanske? jag vill ut och ha kul, festa och bara parta liksom :) Är så otroligt pepp för att ha skit kul, åsså vill jag ha snöö =D haha blaaaaa  blaaaa, jag har tråkigt, haha :D


PUsspusss/ Jennifer

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards