Alla inlägg den 27 november 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 november 2009 23:15

Om du nånsin läser detta vill jag du ska veta att vi båda har fel.

Jag har inte förändrats, men jag kan ju inte vara mot dej som när vi var tillsammans förstår du väl. Jag kan ju inte hålla på lika som då. det är därför du tror jag är förändrad. det enda som är förändrat med mej är att jag är gladare inget annat, hur mycket annat jag eller du har sagt. Kalla mig fjortis om du vill det, men jag tar inte nå jävla skit nu längre, jag har blivigt starkare än du nånsin sett mej! Du fanns likom alltid där för mej när jag hade det jobbigt, men du är inte där längre när ajg behöver dej, jag kan inte ringa bara sådär när jag är ledsen, jag kan inte smsa hur som helst jag kan inte träffa dig hur som helst när jag behöver hjälp med skolsaker.

Men vad ska jag få göra då? Får jag inte leta nån ny som kan hjälpa mej med plugg, menar inte nån ny pojkvän utan bara, kan jag inte få ha en ny som hjälper mej? du verkar bli så distraherad av det. Jag vet ej varför. Jag är den jag alltid varit fast mycket gladare, får jag inte vara glad för dig?  det bör jag få, du ville jämt att jag skulle vara glad, åh nu när jag är det så verkar du bli sur. vet ej varför.


Om du nånsin ser detta så vill jag du ska vet att jag är den ja är, och  kommer alltid vara den glada spralliga tjejen ! Inte som du tror, Fjortis, de kan du vara själv isf!



Hej alla glada! :D Nu är jag klar med Naturkunskapen och snart engelskan, engelskan  har jag bara att skriva om my perfect community! Det suger jag är så dålig på engelska. Sen blir det väl en natt promenad för min del, och sen ringa bästaste. om du e vaken då?;) haha


Nu ska jag skriva klart, Pusspuss<33 /Jennifer

...

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 november 2009 20:20

Från hero till ZERO, det är du de. Du har sjunkit så jävla lågt som man bara kan nu.. fyfan.Så jävla trött på att du tror du kan beté dej som ett jävla as hela tiden. Aaaaah!!


Tack Emelie för att du finns för mej ! Du är det bästa som hänt mej! taack Emelie<33


Jag har äntligen skrivigt klart Naturkunskapen !! Tack vare Emelies pusch:)

Du finns där när ingen anna finns, jag har försökt fått kontakt med många och föröskt få prata ut men de är ingen som kan eller vill..

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 november 2009 17:07

Hej på er alla glada. Nu är det äntligen helg, och jag ska plugga klart allting ikväll. det ska bli så skönt. Sen ska jag nog ta och gå på en promenad medans jag pratar med bästaste, om inte kära syster ska med då förståss. Hon är här nu och hälsar på och vi ska julpyssla och baka ihelgen:) mys.


Nä nu ska jag skriva arbeten :) Hörs sen pusspus<3

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 november 2009 10:06

åhh, blää, sitter i skolan nu, är så jälvla trött så sov över två timmar. känns jätte kul. hade kul med Emelie igår iaf. Nu vill jag bara hem och sova, men jag måste vara här och plugga. Jag måste ringa bästaste ikväll oxå.


Jag önskar att jag betydde lika för dej som du gör för mej !

 

 skriver mer sen, pusspusss<33

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards