Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Hoplessly..

Av Jennifer Larsson-Englin - 22 december 2009 21:30

Guess mine is not the first heart broken,
my eyes are not the first to cry I'm not the first to know,
there's just no gettin' over you
Hello, I'm just a fool who's willing to sit around
and wait for you
But baby can't you see, there's nothin' else
for me to do I'm hopelessly devoted to you
But now there's nowhere to hide,
since you pushed my love aside I'm not in my head,
hopelessly devoted to you
My head is saying "fool, forget him",
my heart is saying "don't let go"
Hold on to the end, that's what I intend to do
I'm hopelessly devoted to you
But now there's nowhere to hide,
since you pushed my love aside I'm not in my head,
hopelessly devoted to you



Why me? I can´t believe you do this to me!

 Åhhhh...


Jaa, vad har hänt nu i två dagar? Jo i söndags åkte jag till André och sov över där, vi kollade på film och hade kul ute i snön :) hade det allänt mysigt och trevligt. Åh gud vad jag skrattade när vi var uppe vid ip det snöade och vi låg i snön och skrattade och åt flingorna som kom ifrån himlen:) Jag gjorde min första snöängel också. måndag smsade min kära far o frågade om jag ville följa med till huddik och julhandla, jag följde med, (hoppas du inte blev ledsen André;]) Jag åkte iväg det var ett snöoväder utan desslike på e4an till huddik, usch o fy. det var många bilar som låg idiket, inget allvarligt men ändå. vI gick på stna pratade, köpte julklappar och hade det trevligt, vi slutade allt med att äta på Kina restaurang, där köpte jag friterad kyckling med ris och sötsur så:) As gott var det.  sen åkte jag tillbaka till André, vi kollade på film och hade det mysigt med pringles chips:D MUMS!! Sen sov vi tills idag, då klev vi upp vid nio tio, och åt frukost, gickut på prommenad med Ville, mkt snö blev det, innanför kläder och allting kallt, brrrr! haha. Aa,  jag fick ner Andre wihoooo!:D Vi skrattade och gjrode nudlar, eller André gjorde nudlar:) Kul och gott. Sen kom min mor och hämtade mej, skulle till bup och prata. det gick bra, vart sista gången, efter jag pratat klart satte jag mej och väntade på mamma, då kom (M).. Usch, vill bara förstöra mitt liv, det gick okej i början liksom, men sen alltså fyfan, vadå vill förstöra mitt liv. usch, ja vet varför du tog kontakt med (..) Du vill förstöra mitt liv genom att göra så att(..) blir sur på mig. fyfan för dej. Usch, Nu lovar jag med hela mitt hjärta att jag aldrig ens ska kolla åt ditt håll! Och förlåt (..) va inte meningen..



Snart är det julafton, mysmys, mkt  snö ute, jag sitter i min säng och ska kolla på en mysig film alledeles själv, med tända ljus  i mitt rum.


Så godnatt allihopa, sov gott Pusspusss/Jennnifer

Dagens:             




 
 
Ingen bild

Nameless

22 december 2009 22:16

Du är så jävla fail jennifer kan inte ens skriva en riktig blogg ffs har du inte fattat att han som du vill ha inte vill ha dej eller? i så fall hade du han redan så du är så sämst FAILFAILFAILFAIL!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards