Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

sex? =O

Av Jennifer Larsson-Englin - 14 januari 2010 19:45

Hej alla glada! OJ oj oj vad åren går fort, det är hela SEX år sedan vi gick på bandy och hade så otroligt grymt roligt, då vi var bästa kompisar, du kom hem till mig när jag fyllde år och åt Bollnäs tårta, kommer du ihåg det? Vi hade så himla roligt, jag tänker på dig väldigt ofta faktist. Jag saknar dig!


Ja, igår så följde André med mig hem, och han bjöd mig på maxmat, tack, det var väldigt gott. Vi satt där och pratade och hade allmänt jätte kul. Åkte hem, knäppte på filmen twilight som jag lånat av bästaste:) Fast jag somnade av att Andre smekte mitt hår, det var så mysigt. sen vaknade jag precis innan filmen var slut, då ville han sova, åh ja kunde inte, låg vaken väldigt länge, vi  vaknade sex, var as trött, men klev upp och packade, Ingmarie skjutsade oss till mamma, där lade vi oss och sov igen, jag var så jä**a trött. Det var jätte mysigt. Vid elva klev vi upp, andre och jag åt frukost, och sen gick han till skolan. Jag satte mig vid tvn och kollade lite. dagen bara gick och så var dagen slut.I morgon börjar jag 10:20, rätt skönt faktist.  Nu vill ja bara ha helg. Fast jag ska ju ioförsig till skolan på lördag oxå, mellan halv 10:30 - 14:00, hoppas det går fort. Sen ska bästaste till mig och kolla på titanic, den har hon tydligen inte sett helt ngn gång^^ då ska du få se det nu lilla vän. Sen, [om jag får skjuts] blir det åka till Växbo (Andre) och mysa lite, jag måste åka dit, för jag vill låna förstärkaren så jag kan sjunga;) haha. Då kommer det bli mkt mys tror jag.


Jag sitter nu och tittar på Bandy, Villa Vs Västerås, det visas på tv. Mitt huvud värker, jag väntar på att Andre ska svara. Mitt internet funkar inte så jag kan inte logga in på msn, det suger!! Jadu, vet inte vad jag ska göra.

Åhh, nästa vecka ska jag börja med projektarbete, fan vad jobbigt. Jag vet inte vad jag ska skriva om, tänkte skriva en liten roman om mitt liv, med dagboksanteckningar, men känns som jag är så pass glad nu igen så jag inte vill förstöra det med gamla hemska minnen. Då känns det som jag börjar grubbla igen, åh det vill jag inte. Men hmm, du tycker ju iallafall inte jag är glad, så då vet inte jag hur din tjej ska vara om du vill att den ska vara glad. Jag är faktist glad, bara trött och sliten, men de kan ju du oxå vara. Det kan alla vara, inte bara jag. Men jag är så otroligt mycket gladare, kan skratta åt vad som helst nu, eller hur Emelie? Klaga inte så jävligt, det orkar inte jag.


Jag blev så glad idag, jag loggade in på min skolmejl, och hade fått ett mejl från Jocke Blomgren, (om sibelius) sibelius för er som inte vet, är ett program på datan man kan ladda hem så man kan skriva noter på ett jätte lämpligt sätt, Iallafall så stod det vad jag fick på provet jag gjorde innan jul, VG-:O Trodde MAX G haha :D så jaa, jag fick vg. KulKul.


Fotboll  




Jag saknar dig.. <3


Pusspuss Jennifer

        

 
 
Ingen bild

Robin

22 januari 2010 20:15

Jennifer vad ær det med dig? Vad har jag gjort tydligen så kan du inte svara men du går in på min bdb ændå fast du tydligen inte vill ha någon kontakt med mig..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards