Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Tack för många fina presenter och förlåt till de som behövs..

Av Jennifer Larsson-Englin - 25 januari 2010 17:15

Hej, idag var det länge sen jag skrev, känns det som iallafall, hmm måste kolla när de var sist...  Jo, jag har fyllt år, och fått en massa fina presenter t.ex som en locktång så man får vågigt hår från syster och thomas m,m. Kaffebryggare av mina kusiner, det är bra att ha tills man flyttar hemifrån, två jätte fina vina glas som kostade 350 kr styck as fina av mamma och mormor o morfar. Av pappa fick jag ett presentkort på team sportia med 1200 kronor så jag kan köpa nya fotbollsskor och sådär. SKojigt, ljuslyktor och en fin kudde mormor virkat och sytt:) och en jätte fin o mysig mössa av familjen Thyr :) Tacka iaf för alla present alla söta.


Ja vad har jag gjort sen då, jag har haft kalas i helgen, först på fredagen färgade jag håret, till typ guldblondt :) Vart nöjd faktist, på kvällen skulle jag åkt på fotbollsträning men prioriterade en massa plugg, fick två psykologi arbeten klar :D skönt, och svenska insändaren blev nästan färdig.


Lördag åkte jag till pappa och skulle ha kalas, o innan jag hann med tåget så ringde pappa åh sade att de hämtar mig i bollnäs ändå, jaha då åkte jag med mamma på rödakorset där jag inhandlade en stor glas kula som man kan ha ljus eller nå i:D jätte fin, för 20 kr, och två glas prydnader som jag kan samla på. Sen åkte jag hem och pluggade lite engelska glosor,sen kom pappa, när ja kom ut på bron så kollade jag in i bilen då satt min syster där i bilen:D det var en surprise må ja säga:D kul var det, vi hoppade in i bilen, sen åkte vi och fikade på det nya cafét som heter bangården. Jätte fint var det där inne, köpte en semla, den var jätte färsk och jätte god:) Mums! Sen bar det av hemmåt till pappa i orbaden, där vi sedan sjöng i min mikrofon i förstärkaren och fixade mitt hår, då grattade min pappa och ingmarie mig också.


 Senare gjorde vi smörgåstårtoran klara hos pappa, tills min farmor,farfar kusin Emma, Gunilla och Benke kom och grattade mig, vi fikade och hade det jätte mysigt. När de sedan åkt hem så kollade vi, jag pappa ingmarie och Carolina på små stads liv 2. Den slutade klockan kvart i tolv, då gick jag trött åh lade mig.


Söndag vaknade jag tidigt, eller ja halv tio, då klev jag upp och åt, sen åkte vi till mamma, där väntade vi på mormor och morfar och min älskade André. Vi gjrode oxå iordning tårta överdraget och smörgåstårtan, jag gjorde tårtan jätte fin, jag spritsade grädde ocvanpå och sen lade jag jorgubbar skivade i mitten på tårtan (ovanpå) sen tog jag en osthyvel och drog strimlade chocklad strimlor över grädden och jordgubbarna.


Mormor och morfar kom, då fick jag pengar och en jätte fin kudde och ett vinglas. Andre kom senare.


På kvällen gick vi ut och åkte spark hade fruktansvärt roligt, jag skrattade så jag grät när jag fick åka spark nerför backen och han sparkade iväg oss haha ^^. Taack Andre, jag älskar dig <3


Ja sen var det kvällsdags och så, sov ganska dåligt, inatt liksom alla andra nätter, har så mycket i skolan nu, plugg hit o plugg dit hela tiden usch. Orkar inte det. Är så trött och sliten, hållen nog på att bli sjuk nu också. Åkte hem från skolan, hade två lektioner kvar, svenskan missade jag, men de gjorde inte så mycket jag hade iallafall gjort klart min insändare. så det gick bra. Kom hem vilade en stund sen satte jag mig här och nu ska jag väl föröska göra klart psykologi uppgiften, en tredje uppgift.


Ikväll ska jag föröska lägga mig typ nio, är sjukt trött, i morgon börjar jag nio egentlgien, men ska vara där åtta för jag ska prata med kuratorn.


Jag Vet inte hur jag ska göra egentligen, känner mig dum som slutade prata me dig, men det var jobbigt, du var inte så snäll emot mig. Jag tyckte om att prata med dig och så, men jag ville inte vara tillsammans med dig, och då blev du tydligen sur eller ledsen eller något. vet ej vad. Känns som om du mår dåligt för mitt fel? är det så? det känns inte så kul. Förlåt isåfall, inte meningen att göra dig ledsen.


André Thyr,  jag älskar dig över allt annat på denna jord, jag har så roligt med dig. Är så glad att det är vi. Hoppas vi får ha en helg eller kväll då vi bara kan rå om varandra och inte ha några andra omkrin oss. Vill ha dig här hos mig, i mitt liv nu och för alltid. Jag hoppas det är vi förevigt, för det är så jag känner nu. Du stöttar mig med plugg till skolan och allting, tack för det!


Tack för att du finns André, Jag älskar dig  


Pusss och Kraam till alla er som läser min blogg. Nu blir det plugg och telefon.  

                                                  


                 

 

 
 
Emmi

Emmi

25 januari 2010 19:52

Buhu, du glömde att nämna den fantastiska bok du fick av mig i födelsedagspresent ;)

http://www.emelieedwinsson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards