Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Till Emelie den bästa:) <3

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 januari 2010 11:23

Förlåt, glömde nämna att jag fick en jätte fin present av min underbara vän Emelie:) Jag fick första twilight boken:D:D:D Wiiiiie :) < 333 Taack så oerhört mycket.


hej alla glada! Jag har inatt sovit hos min älskade Andre, det har varit jätte mysigt. Och idag så klev vi upp, lite trötta osådär mysiga och åkte till skolan, var kallt ute och det började snöa igen.. Suck, vill få bort all snö nu. Jag åkte till mamma och hälsade på henne på jobbet, köpte lite frukost på ica, fick skjuts av någon snäll karl på mammas jobb till skolan, åh när jag kommer dit så är kören inställd kul.. Jag hade ingenting förän klockan halv tre, suck, då har jag sånglektion, så jag åkte hem, tänkte åka och få hjälp med matten av David, men först glömde jag matteboken, sen kunde jag inte komma för han skulle plugga. så nu sitter jag hemma i vardagsrummet och kollar på discneychannal;) med en filt runt min mensonda mage.


Ikväll / Dag blir det väl kanske åka till dollar med mamma om hon har tid och plugga, försöka komma på vad jag ska göra för projektarbete, har fastnat, någon som har någon idé?


André, vi vet aldrig hur dagarna kommer se ut, hur de kommer vara

men du är speciell för mig och du har gjort skillnad i mitt liv,

jag älskar att vara i din närhet, att känna sig älskad av dig är det bästa för mig.

Vill alltid vara din, du är underbar.

Jag känner verkligen hur mycket jag älskar dig nu,

det går inte att förklara.

DU är en diamant som jag lovar att jag allltid ska ta väl hand om <3



Pusspuss Alla glada   

 
 
Emmi

Emmi

27 januari 2010 14:06

Haha nu är jag nöjd, varssegoo!

http://www.emelieedwinsson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards