Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Någon som känner samma?

Av Jennifer Larsson-Englin - 30 januari 2010 22:15

Hej alla glada! Igår kom jag hem, kände mig inge pigg, inte gjort det på hela veckan känns som jag håller på bli sjuk, haft ont i skallen och kroppen varit trött och hängig hela veckan. Så när jag kom hem läste jag lite i en bok sen höll jag på somna, så jag lade mej och sov fram till cirka halv tio. då gick jag upp och kollade på serien som började, men de var inge bra. sen ringde andre vid halv elva kanske, vi pratae ett tag sen somnae jag, drömde mardrömmar som vanligt och så. Vaknade vid tio orkade inte kliva upp, men kom upp tillslut. åt frukost kikade på disney channel^^ det var en film som gick. hoppade in i duschen och gjorde mig klar, var nere och fixade mitt hår, sjöng i min älskade mikrofon:] det var kul, vid två gick jag upp kikade lite på bandy, sverige- finland , sverige vann med typ 9- 2 typ elr så. så stekte jag fiskpinnar och mos, tog bussen ner till David som var så snäll och ville hjälpa mig med matten idag:) Tack! lärde mig faktist något.

Skulle ha gjort något annat men det blev visst inte så :(

Jaa, vi pluggade och snackade och skrattade haha, sen blev klockan åtta då var David snäll så jag fick kolla på robinson hos honom istället för att missa halva om jag skulle gå hem. Sen kom min kära mor och hämtade mig typ 21:40. Då ringde jag Andre när jag kom hem.


Jag har så mycket jag vill prata om och berätta för någon, men ingen att berätta för eller prata med. Någon som kan stå till tjänst att prata med mig? jag vet inte vad jag ska säga eller vem jag ska öppna mig för, Emelie?  Aja, Denna vecka har bara varit dålig för det mesta, jag har gråtit nästan varje kväll, allt har varit stressigt och blivigt fel, haft sönder saker utan mening, Jag orkar inte mer! vill bara försvinna!    


Puss till er alla som betyder något, inga nämnda inga glömda<3

 
 
Ingen bild

André

31 januari 2010 01:45

saknar dig verkligen nu Jennifer, förlåt för att det inte blev ngt i helgen! nästa helg ska du och jag umgås helt ensamma och bara rå om varandra om du vill? jag längtar till imorgon och tror att vi kommer att ha det jättemysigt! Älskar dig av hela mitt hjärta och vill att du alltid ska vara min.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards