Alla inlägg under januari 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 10 januari 2010 18:09

Haft en jätte mysig natt/dag med min älskling:) Kallt med promenader, men mysigt ändå tack för det.

Nu gruvar jag mig inför skola imorgon, men hoppas det får mig på andra tankar iaf.


NU Ska jag leva livet medans jag är ung!! Gör det ni med alla ungdomar:) <33


 En massa pussar från mig           

Av Jennifer Larsson-Englin - 9 januari 2010 19:30

Bör inte vara här..

Jag vill vara någon annanstans...


Kyssar... Mig..   

Av Jennifer Larsson-Englin - 7 januari 2010 00:00


Jag Älskar Dig!


Du är underbar


Som en saga


Utan slut


Älskar jag dig


Genom allt



"Mama, i found somone, like you said would come along

Mama he is crazy, crazy over me."


"You know i love you"


"You win my love"

"For ever and for always"


"Everyday is so wonderful with you"

" Listen to your heart, that´s the truth"


100%trust


"All i want, is you"

"I can not wate to see you again"



Jag är lycklig med dig

Pusspuss Din Jennifer<3

Av Jennifer Larsson-Englin - 6 januari 2010 19:00

Har bestämt mig för att göra det nu. Ja, jag ska göra det.

Tänker inte gå här och låtsas som om någonting inte har hänt.

Jag står för den jag är och om du gör det bör du berätta som det är.







Jag lever Mitt liv nu och här,

Ingen, inte ens du kan förstöra det!




PyssPyss/ Jenniifiluuur =D

Av Jennifer Larsson-Englin - 5 januari 2010 23:45

Hejsan alla som läser min blogg!

Är det någon som känner sig lika ensam som jag? Finns det någon mer än jag som känner att ni inte har en enda ÄKTA vän? Jag känner tyvär så, finns ingen som ringer mej och hör hur det är, ingen jag kan vända mig till och lita på till 100% för att prata med, ingen som vill göra något tråkigt med mig eller roligt? Jag kan inte komma till en plats där jag ser en enda människa som inte har någon äkta vän, ser det överallt! Själv när jag försökt hitta en ny vän, slutar det med att den personen alltid har redan äkta vänner nära, som inte kan släppa in andra, elr så lovar dom saker och inte håller.

Jag är en tjej som är glad, sprallig, älskar att sjunga, dansa, gå på bandy, mysa med ljus framför filmer, fotbollstjej, shoppa, gå ut på tranan ( nattklubb) och dansa och ha roligt.

söker någon som är som mig, tycker om att umgås med många elr bara mig. Men jag vill känna att jag har någon att vända mig till när jag är glad och ledsen. Elr känner för att göra något, någon som alltid finns där inte som man bara duger till ibland.

Vill känna mig uppskattad och att jag duger för den jag är, saknar att ha den där nära kontakten med en vän. Nån som känner lika hör av er Gärna!:/


IDag har jag varit i huddik och handlat lite kläder osv. Sen var vi ut och åt på en dyr o fin restaurang med mina kusiner, det var så enormt gott. två timmar satt vi där, sen gick vi iväg på den hemliga resan, den bar i väg till biografen, vi fick se göta kanal två, den var ganska bra iaf. sen efter det gick vi och fikade på café skutan, sen åkte vi hem. nu ligger jag i sängen o har ont i magen och sitter här vid datan.


"Har svarta ränder längs mina kinder, ögonen är våta av tårar. Magen svider och drar ihop sig när jag tänker på detta. Jag vill kräkas, känns som om allting kommer upp när som helst. mitt hjärta svider och gropen i halsen förflyttar sig uppåt. Usch!Tankarna i huvuder ekar, det är inte ditt fel, det är inte ditt fel Jennifer, inte alltid.. Det är inte bara ditt fel! "


Pusspuss / Jennifer

Dagens smile? :     

Av Jennifer Larsson-Englin - 4 januari 2010 21:45

Ja nu är det ett tag sen igen. Det har varit jul och nyår. Vad hände på julen? Jo på julafton var jag hemma hos mamma i Bollnäs och mormor o morfar kom och hälsade på. Vi åt julmat och en massa gott, kollade på kalleanka och öppnade julklappar. Jag fick det mesta av det jag önskade mej den här dagen.

Jag fick:

Ögonfrans böjare

Vit ögonskugga

Mascara
Pengar

Lakan

Örhängen

Underkläder

 Och en massa annat skoj. Jag och syster gick ut och åkte spark senare på kvällen det var mysigt.

Dagen efter åkte vi tidigt till pappa, vi åt frukost där och öppnade sedan julklappar med pappa och Ingmarie.

Då fick jag:

Ljuslyktor

Lakan :)

Pengar

Shampoo

Salva

och en massa annat skoj, senare åkte vi till Ilsbo, där mina kusiner bor. Dit kom farmor och farfar och firade jul me doss alla. Kul att få umgås allihopa. Där fick jag 

ännu mera pengar

och någon bricka

och sen minns jag ej^^ Sen minns ja ej vad jag gjorde men på fredagen åkte jag till pappa och sov där till dagen efter, för då skulle pappa skjutsa mig till Söderhamn där André väntade. så vi åkte dit jag fick äntligen träffa Lollo och Greta, sjukt underbara människor:) så söta. Tack för en superduper mysig kväll. Vi spelade fia med knuff alla fyra och drack varm choklad. Sen lade vi oss och kollade på Harry Potter. morgonen efter väktes vi av Greta klockan halv sju, då steg vi upp och åt frukost. Sen kom André söta mamma med familj och hämtade oss, då skulle vi begé oss ner till Stockholm. Vi packade in oss i bilen, mysigt. När vi kom strax innan Uppsala fick vi punktering mitt på e4an. det var inte det roligaste. Vi stod där i ca två timmar, fick ej låss däcket som satt under bilen som vi skulle byta med. Kallt var det iallafall kan jag lova.  Vi kom fram och tog det lugnt. duschade och hade det allmänt mysigt. Dagen efter åkte vi inte till stan, var så otroligt mycket folk så vi åkte till Farsta på köpcentrumet där istället, när vi kom dit gick André till ett annat håll, han vill ej kolla på tjej kläder me dmej^^ haha så jag gick inte på cubus, köpte två tröjor, för under hundra kr, as billigt, gick vidare till GinaTricot köpte fem tröjor till, sen ringd ejag Andre och sa att jag var klar då kom Andre och mötte mej, han hade med sig en karton till mig jag kollade:O HAn hade köpte en mikrofon till mig, hur söt får man ej vara? tack älskling<3 Jag blev så otroligt glad visst einte hur jag skulle kunna tacka honom för det, det var det jag önskade mest av allt i julklapp! Åsså köper han det åt mig.

Iaf senare åkte vi hem. Vi åkte in til lstan fler ggr, blev en ännu en till tröja och lite smått och gått. Andres lill syster kom och sov över där en natt oxå, busunge.

Vi hade sjukt roligt iaf, sen på torsdag på nyårsafton måsta jag åka hem, jag åkte hem åtta på morgonen surt må ja säga. Kom hem var hemma o firade nyår bara, kl tio lade jag mig^^  Haha orkade inte. Dan efter åkte jag till pappa och åt  med farmor farfar och syster o thomas. Sen har jag bara tagit det lugnt. vart hemma, hälsat på syster i gävle och nu är jag hos pappa. Ikväll blire mys med en film och bok i sängen:)Snart fyller jag arton, den 20 Januari:D:D


Jag tänker fan inte sitta och tjata, jag klarar mig ändå, jag lever mitt liv nu, det ska jag göra också. orkar inte bli nertryckt nå mer, orkar inte höra hur dålig jag är på allt och gör fel jämt, alltid är det mitt fel, "in your eyes baby". men inte i mina. det är inte bara jag som gör fel, jag tar inte vilken skit som helst nu. Jag står på mina egna ben, jag kan ro iland med mig själv om det är så, lever MITT liv. Det är inte alltid mitt fel, men det låter så ibland, och det är alltid jag som säger förlåt, nu får det vara slut på detta!



Pusspuss/Jennifer jul,nyår, januari känslor:

                    

Ovido - Quiz & Flashcards