Alla inlägg under december 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 1 december 2009 19:06

Hej alla glada:)! Idag vaknade jag sex, klev upp gjorde mej redo för skolan;) sen åkte jag med Ingmarie till bollnäs, hann inte till mor en sväng och sen tog jag bussen ner till stan, bytte å åkte tillskolan. Vi hade teater, det var väl rätt roligt:) Sen blev de lunch och jag glömde flöjten så jag fick inte spela idag^haha, aja vi hade kulturhistoria, lärde mej låten vi skulle sjunga min grupp då, på typ en halvtimme max:D Kul vare iaf:)  Redovisningen gick väl bra, innan vi började övade jag och Emelie våran låt tills i morgon med Lena! Efter jag redovisat sprang jag till kuratorn och pratade lite, hann prat i en halvtimme sen fick jag gå för vi skulle kolla på Mikael Jacksson grejs i bergvall:D Det var en elva årig kille från Ljusdal som sjöng låtarna, åh herregud vilken kille han var så grymt duktig. ;)


Efter det fick jag sluta, så jag åkte ner till sporthallen och väntade in André. Kollade på hans träning, träffade Jimmy, hade ett trevligt snack med honom:) Sen satte sej andre o pratade med mej, de vr trevligt, så inget missförstånd mera där nu. SkönT!

Sen kom Ingmarie och hämtade mej, och jag har nu kommit hem och ätit mat, sen slog jag mej ner i sängen med datorn, nu blire musik plugga och telefon så klart:) Hehe


PUssspusss//Jennifer så här känner jag mej nu,   

Ovido - Quiz & Flashcards