Alla inlägg under november 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 21 november 2009 22:01

Ni som kommenterar måste skriva namn om ni vill ha svar liksom..


Aja kvällen har varit mysig liksom, tog en promenad, hamnade på ett o annat ställe slutade hos mormor. Fick plommonpaj :)Asgott, nu väntar jag intensivt på att pappa ska komma och hämta mej typ inatt? Aja, då blire typ film o sen sova. I morgon blir det bar aplugg. Skrev klart psykologi recenssionen (stava) idag, en sak mindre iaf. I morgon blir det för de mesta piano och lite annat. =)


I would do anything for love <3 Men just nu vet jag inte om jag behöver nån;) haha ibland känns det så jävla skönt om man vore lesbisk ska nog bli de:) Hah

Det är mysigt ju, tjejer är ju liksom som tjejer däröfr är de bra åh vara lesbisk;) haha


Pöööööss på bara ALLA glada Glad

Av Jennifer Larsson-Englin - 21 november 2009 12:54

Varför beteer du dig som du gör? det är inte bara jag som börjar fundera. vafan äre för jävla fel på dej? Asså dhit blir så jävla förbannad!!Rynkar på näsan

Av Jennifer Larsson-Englin - 21 november 2009 11:31

Hej alla glada! Sov till elva idag, vaknade och innan jag slog upp ögonen tänkte jag att jag såg sol ute, och när jag öppnade ögonen var det sol ute, ganska lustigt! Jaha vad händer idag då? Jo nu blire det att plugga lite psykologi, svenska, engelska, matte, No Piano, och en massa annat skit haha. Sen får vi se hur länge jag orkar, men jag kommer nog ta en prommenad i solljuset och med lite musik i öronen.

Jag har fått en låt av Robin, den är så jä**a bra, jag älskar den, den heter : "I would do anything for love". Man blir så glad, nån som vet vilket år den kom ut? Är det typ 80- talet eller? haha ingen koll jag eller e. Men den är grymt bra iaf, de blir väl den som nöts idag, sen måste jag ju lyssna på min sångläxa oxå så jag lär mej den någon gång, den heter "julens tid är här", det är molly sandén och magnus carlsson som sjunger den.


Nu blire plugg iaf, Pusspuss

Av Jennifer Larsson-Englin - 21 november 2009 01:04

Heej alla glada! Måste tacka alla mina underbara klasskamrater som va med på festen ikväll. Det har varit super duger kulGlad Lars ringde och pratade lite oxå, kul att få prata med honom igen, det var ett tag sen. VI sjöng singstar och lekte lekar och en massa skoj, tog en promenad till stan o kollade runt lite, sen blev de max innan hemfärd. Tack för skjutsen Jocke var väldigt snällt!

Tråkigt att du inte kunde komma:/


I morgon blir det fixa med salami beställningen och städa rummet, sen blire en färd till min far och spela lite piano. Det är det viktigaste i morgon. Jag ska väl också försöka plugga lite annat i helgen men får se hur mkt det blir..


Längtar bara tills alla helger nu så fruktansvärt mycket. Och på onsdag har min klass musikcafé, jag ska sjunga "I Don´t know how to love him", hoppas det går bra. Jo det måste det göra så klart.


Jag har inget att säga till dej, vet inte vad jag ska säga, finns inte så mycket att säga.. De kommer bara fram nya saker.. Tack Kristoffer som stöttade mej ikväll<3Glad


Nu blire sovdags, Godnatt sov gott alla glada underbara människor :) Puss Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 19 november 2009 21:58


"Jag gav upp för länge sen - ur melissa horns "Hanna"<33"

gaasch, hade jätte trevligt idag på sporthallen fast de var surt;)

Sen finns de ju alltid något som fattas liksom.

men dagen har väl varit sådär.. skolkade från sista lektionen.. orkade inte, höll på börjad gråta, det var aldeles för jobbigt.. jag gick till mormor, kom i lagom tid till fikat.



I Would do anything for love<3

You<3Kyss


Dagen har mest varit till besvär.. Gjorde engelska test idag, och det gick förståss åt helvete.

Ätit har jag bara gjort när jag kom hem, inget i skolan..

Jag har fått sådär ont i magen igen..

Jag vet inte vad jag ska göra.


"Jag suktar efter dina våta, mjuka underbara läppar,

att känna dem emot mina är de underbaraste

känna dina mjuka varma händer smeka mina kind

att få känna hjärtat slå i en orimmlig takt är det underbaraste"Skäms


 Försöker nå dej med all min tid men det enda jag lyckas nå

är en vanlig sur min. Jag vill inget annat än att få den uppmärksamhet jag

behöver, jag vill bara att allt ska vara som i min dröm, you now?


Gråter ... 



...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 november 2009 19:11

Aldrig känt mej så ensam som nu!

Du fanns alltid där för mej,

Du stöttade mej till tusen,

Du fanns där när ingen annan fanns,

hjälpte mej när jag behövde hjälp

stöttade mej när jag behövde stöd,

Du hjälpte mej att få tillbaka självförtroendet.

Vem finns nu?

Ingen,juste

INGEN!


Känner mej ensamast i världen..Gråter

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 november 2009 18:00

Åhh, ja ännu en dag har gått. As skönt känns det att få skriva av sej lite här. Vi fick se en föreställning idag kommer tyvär ej ihåg vad den heter, men den var grymt bra. Efter det fick vi disskutera i grupp med hon som var producent. Hon frågade om vi visste hur många det var som blev våldtagen varje år, jag tippade på en tusen personer kanske, rätta svarer var 20´000 personer!! Fyfan ! Hur fan kan man? Så jävla lågt. Hon berättade oxå att för bara några år sedan så blev att om man tar hem en tjej som är så full så hon inte ens kan gå, och har sex med henne, om typ man sover och dom har sex me henne, så är det våldtäkt.. Jag förstår inte hur fan man kan sjunka så lågt. De flesta ställen tjejer ska vara oroliga att vara är hemma, det är där de mesta händer.

Ja nu ikväll blire väl, sitta i sängen å försöka skriva klart Naturkunskaps rapporten, har ett mål och det är att den ska vara klar till fredag. Hoppas på det.


Jag har en dröm, det är bara en som vet om den. Den drömmen betyder mycket för mej. Det är en stor dröm. Men jag har också en dröm som ingen vet om, jo kanske Emelie E, jo de vet hon nog, Johanna kusin vet nog oxå om den. Men inte "Du". Jag vet inte vad jag ska göra, vet inte hur jag ska tänka. Ibland tänker jag som dej, och ibland bara går det inte. jag förstår inte vad du menar med allting. Går de inte att visa lite tydligare? Vill bara åka härifrån och se vad alla säger, om det ens är någon som hör av sej till mej..

Finns du här för mej? eller har jag bara helt jävla fel?


Jag vill prata med dej, men du lyssnar aldrig när jag pratar, om jag berättar något jobbigt lyssnar du men skiter fullständigt i det.. Vem fan ska jag prata med då? Varför kan du inte bara lyssna å hjälpa mej, näe jag får ringa pappa istället, kul, han är i stockholm, ska jag ringa och gråta till honom då så han inte hör vad jag säger i telefon?Gråter


Jag har inte gjort allting bra här i livet, gjort många fel val, och gjrot mycket fel sagt fel saker och jag ångrar det så otroligt mycket, alla dumma saker jag sagt till "Dej" och alla andra. Förlåt..  m.m Men jag har faktist inte alltid gjort så här, jag har faktistvarit en glad snäll tjej. Men någonting hände för två och ett halvt år sedan. Jag började äta p piller. Då vart det surt, grinigt, deprimerande, ledsen, ont i huvudet och magen. Nu, förra måndagen var jag till en homeopat, hon kollade mej i ögonen och visste ingenting om mitt förflutna, hon bara kollade mej i ögonen och frågade om jag var deprimerad? Ja ont i huvudet? Ja Ont i magen? Ja Lätt irriterad, Ja, hon såg allting i mina ögon, hon frågade om jag åt p piller ja, hur länge sen tbx? två och ett halvt år, hur länge har du varit sur och allting? två och ett halvt år ca. Hon sa åt mej att ska jag bli glad igen ska jag sluta med p pillren, jag fick sluta på en gång när jag kom hem, jag känner mej mycket gladare och så. Glad


Vill till skogen, andas in ren luft igen. Och bara ta de lugnt. Lära känna mej själv, veta vad JAG vill, inte låta dej bestämma det. Obestämd

Nä nu måste Jennifer plugga, PusspussRynkar på näsan

Av Jennifer Larsson-Englin - 17 november 2009 22:37

Asså, happ nu har jag varit på Bandy,

Bollnäs mötte saik,

det blev 3-6 till saik, träffade mkt roliga människor : )

Jag bara hade så ont i magen

när jag kollade på bandy, visserligen vet jag varför,

men.. varför? trodde inte det.. Jag måste liksom ja vet inte..

Bör plugga istället för att sitta här, men jag gör väl det i morgon istället då!

Jag förstår inte hur man kan beté sig som du gör

. Jag vet inte vad du menar när du säger som du gör

vet inte någonting liksom.

Visserligen gjorde jag NÄSTAN Lika dant ida,

men vet ej varför. Borde inte göra så, borde inte stå här där jag är nu.

Jag klarar inte av detta mer! Orkar inte stå

här och vänta på att få

redan på om ""nånsin förlåter mej..



HakunaMatata.. Ja Orden är rätt bra, åh du e så ja ja vet inte vad jag ska säga haha <3

Inga bekymmer, man är lycklig vardag:) Åhh jagär så glad igen:) Wohooooooooo, Jippie:)

måste nästan bara skutta av glädje;) är as fest sugen;) grrr;) Party Party!!

Nån som vill göra något roligt???:)


I morgon blire en härlig dag, börjar åtta, ska då prata om musikalen, det gick skit bra:), sen har ajg kör, öva lucia sånger kul kul:) sen ska jag ha sång lektion:D:D kul verkligen :D jag älskar att sjunga:) 


Men nu ska väl Jennifer ta och gå och lägga sej.. godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards