Alla inlägg under november 2009

Av Jennifer Larsson-Englin - 17 november 2009 15:32

Hej på alla glada människor ! Min kära syster har gjort en blogg åt mej, ja vad ska man säga, då måste jag väl börja skriva nå kul då !Men vad??... Jennifer tänker... Jag började idag kl nio.. Hade teater de första två timmarna. På lunchen spelade jag tvärflöjt och sjöng, flöjten gick faktist bra. För en gångs skull. Efte det var det kulturhistoria, det gick väl bra, om man säger så. sen hade vi kör, så grymt rolig att börja sjunga lucia sångerna igen:D Så himla vackert:) sen vare tråk gemu som alltid går så fort skönt!! Slutade tre.


Nu är jag hemma och bara chillar, funderar om det blir bandy ikväll.. Hmm..


Jag kan inte sluta tänka på dej, du är underbar, du kommer alltid ha en plats inom mej<3Kyss

<3Fredag<3Lördag<3

Av Jennifer Larsson-Englin - 17 november 2009 13:30

Här är din nya blogg jennifer! varsågod tacka mig:P inte så svårt att fixa heller måste ja säga:P några ändringar så säg till!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards