Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 12 februari 2010 21:12

Hej bloggen!


Sitter i soffan med mamma och alla min mysiga katter, vi har nu hållt koll på bandyn som slutade med att Bollnäs vann över Falun med 8-3. Härligt. Tittar på Let´s dance  nu. Sen blire kanske att gå ner och läsa en bok i mitt rum eller pluggar lite matte. :)


Nu äter jag semla, mums vad gott ^^ nu blire titta på solsidan hehe, sen gå ner på rummet.

Min hals blir bara värre och värre, usch, får inte bli sjuk nu. Usch


Pusspuss/ Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 12 februari 2010 14:41

Hej bloggen, inte för att det är kväll ännu, men ändå.


Nu har jag hjälp mamma att städa lite grann, ( inte pga dig David..) Iallafall så har jag plockat undan lite grann med henne och dammsugat altanen. Det är 20 grader varmt där nu. Har jobbat några tal i matten, WOW jag förstår vad jag gör.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska städa i mitt rum efter golvet torkat, så jag ska väl försöka lite ialla fall fast jag inte är så pigg, jag ska nog först plocka undan och ta bort saker jag inte behöver och lägga i kartonger, och sen damma o dammsuga sen ska jag kanske byta gardiner eller så. Men som sagt får se hur mkt jag orkar, nu är jag helt slut redan av att ha damsugat lite bara. Senare ikväll om det finns tid kvar efter städningen så ska jag väl prata med min älskling, plugga matte och kolla på let´s dance, om inte tvn är upptagen med annat av mamma. Thomas ska ju iaf iväg på bandy. så blir en mor och dotter kväll kanske? hmm. hon ville köpa godis. :/ Åhh, aja. orkar inte säga emot henne längre.


Saknar min gamla mamma, som kunde komma och krama om en och låta en få gråta ut i hennes knä, mamman som brydde sig om mig. :( som förstod mig..


Det droppar från istapparna, :D och solen skiner det är varmt, inte jätte varmt men varmare än vanligt i alla fall. Mysigt, hoppas våren är på väg:) Längtar!!



Saknar dig Andre:) Ska bli en mysig helg.


Pusspuss/ Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 12 februari 2010 11:02

Hej bloggen!


Är hemma med halsont idag. Många har ringt på min mobil, men jag orkar inte svara. Idag tänkte jag bara sova, vila, kanske ta en promenad eller springtur och kolla på tv.Solen skiner idag, framåt tolv ska jag nog ta en promenad, inte lång bara en kort för att det är sådant fint väder.


Jag ska nog plugga lite matte och svenska också. Känns som en ganska viktig uppgift nu. Så jag ska försöka sitta med det någon gång underdagen, för i morgon kan jag inte, då ska jag nog till min älskling och mysa lite. På söndag har jag fotbollsträning, hoppas jag inte  blir sämre i halsen då. Påkvällen blir det mys med André. <3


Vill ha vååår!!

Ovido - Quiz & Flashcards