Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 14 februari 2010 17:43

Hej bloggen!

 

Idag är det alla <3 dag. Jag vaknade av att pappa ringde, han var inte den gladaste om man säger så. Så det var itne så roligt att vakna till. Aja, jag klev sedan upp, när jag kom upp väntade en ask med choklad i på mig, som jag fick av mamma och thomas, tackar:) sen jag åt frukost och sedan åkte vi till mormor och morfar och "firade" alla <3 dag. Jag fick ett silver halsband med ett hjärta på. Fint. Tackar. mormor hade också gjort en tårta.


Åkte hem, satte mig vid tvn och jag ringde andre en stund, han bad mig logga in på msn, så då gick jag ner och hämtade min dator och loggade in på msn. Då fick jag så klart prata med min söta rara André. Han skulle komma till mig idag men fick inte hlet plötsligt. Men sen så blev det så han fick. så vem är det som knackar på dörren en sådan mörk kall kväll? jo det var min älskade André.:)


Så nu sitter jag i soffan med Andre, så idag kan jag inte skriva så mycket på min blogg. Vi ska väl bara ta de lugnt. kanske en lugn promenad senare ?


I morgn är det skolan igen. suck får se hur mkt jag orkar, jag vill gentligen inte gå till skolan heller. men måste. var hemma hela förra veckan utan morgonen på måndagen och torsdag två lektioner. Jag har ingen lust att gå till skolan. :'(



Åh Nathalie, :/ Är så orolig över dig, önskar jag kunde göra något åt varför du mår så dåligt och är ledsen :/ vill inte att du ska må så här. det känns inge bra.

Finns här om du vill prata. <3c

Aja, hörs. Pusspuss/ Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards