Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

En vanlig lördag? eller?

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 februari 2010 23:50

Hej bloggen! 


Igår lade jag mig ner i sängen med två ljus bredvid mig. Knäppte på lugn musik med bland annat Kurt Nilsen. Där låg jag och slappnade av tills jag somnade. Fruktansvärt skönt.

Vaknade vid tio, var rätt pigg, klev upp, kollade på Os lite med mamma och thomas, sen ville jag sova hos mormor, sen ville itne mamma skjutsa mig till träningen i morgon så hon sa jag skulle åka till pappa. Då gick jag och ringde pappa, han tröck upptaget jag sprang ner o packade ifall han var i bollnäs och skulle åka hem snart, jag ringde ingmarie hon sa att han var i bollnäs, jag nringde de var upptaget, när jag väl fick tag på honom så var han redan i Arbrå.. :/ så jag kollade tåg, men då sa thomas att han skulle upp till sin mamma så då åkte jag med honom. Då åkte jag till farfar där dem väntade. Vi hjälpte farfar att flytta. Sen åkte vi hem och åt korv sen åkte pappa på wiskey provning i ljusdal, och ingmarie på tjej middag i orbaden. det var vid fem ingmarie stack, och nu är klockan tolv snart, så jag har haft en skön kväll, har fått undan det jag tänkte plugga, alltså dansuppvärmningen, dans stretch, och dans träningsloggen,  sen fixat lite med projektarbetet.

Sen har jag ätit lite chips, de var länge sen, sen kollade jag på melodifestivalen låtarna, det var Jöback, Pernilla Wahlgren, Anna från Idol och gänget med killar jag tyckte var bäst, jo sibels låt var också as skön.


Sen har jag kollat på Os fram till nu, så nu tänker jag gå och lägga mig med ljus tända omkring mig och börja slappna av.


Orkar fan inte leva med en massa lögner längre, jag älskar ju dig, det är dig jag vill vara med. Varför leva i en lögn då?  om det är så du också vill så visa mig det då, hur ska jag annaras veta.


Nu är jag så jävla partysugen så det finns inte, usch kan man inte få ha ngn att gå på krogen med? dansa och supa och skratta med? ngn frivillig?:D


Grrrr!!


Godnatt på er alla!


Tack H.R <3


Pusspusss// Jennifer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 oktober 2011 19:12

Hej bloggen!  Nu var det väldigt länge sen. Jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men så sade en väldigt god och nära vän till mig att jag borde börja skriva igen, och det är ju sant, jag älskar att skriva och varför ska jag sluta med...

Av Jennifer Larsson-Englin - 18 augusti 2011 18:08

Hej bloggen!   Sitter här i ett liv som snart tar sin början på nytt. Jag slutar på mitt sommarjobb om 3 dagar. Vad ska jag då göra? jag måste söka jobb, men vad vill jag göra då? Vart vill jag söka jobb, vart vill jag bo, jag vill inte bo hemma...

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 juli 2011 12:38

Hej! Nu är det väldigt länge sen jag skrev igen. Hade en fantastisk bal och en fantastisk student. Känner mig fri. Har sommarjobb och världens bästa pojkvän med familj och vänner! Har ingenting att klaga på. Jag ska iväg och jobba kl 15-22 idag, trev...

Hej bloggen!  Länge sen igen haha har hänt mycket under en vecka oj oj oj!  Först började allt med att det  var klassfest på fredagen den typ 22 april. Grymt roligt hade vi, sedan bar jag Julia, Bea o Malin till Kilafors, (det skrev jag även för...

Av Jennifer Larsson-Englin - 26 april 2011 15:42

Hej bloggen!  Nu var det ett tag sen igen. Jag är en glad tjej. hurra! Jag sitter ensam hemma, med mamma, hon bakar. Jag har gått och blitt blond igen  :) och det har varit svårt men nu börjar de likna ngt. Har varit på kalas hos min kusin och faster...

Ovido - Quiz & Flashcards