Alla inlägg under februari 2010

Av Jennifer Larsson-Englin - 11 februari 2010 23:00

Hej bloggen! Vill bara säga några ord till min underbara prins!


André Thyr, jag har många fina stunder med dig, som jag minns så väl. Första gången vi träffades var ju av det nervösaste jag någonsin gjort. jag var så nervös så jag skakade, det var till och med värre än när jag skulle sjunga på scen ;)

Du var så underbar, dina ögon var så vackra och jag ville bara känna dina läppar emot mina, du var en diamant i mina ögon.


Andra gången vi träffades var när du kom hem från stockholm, jag längtade så otroligt mycket efter att få vara med dig då, jag var så nervös, hade föreställt mig att jag skulle springa upp i din famn och kyssa dig, men när jag väl stod där, och du klev av bussen, skakade jag och vågade knappt gå.

Du sov hos mig två nätter. Första kvällen bjöd jag ner dig till mitt rum, hade gjort det mysigt tills du skulle komma hem, jag stod på golvet, och var så nervös, jag minns jag sa att du skulle säga något för jag var så nervös, då gick du fram till mig och höll om mig, du doftade så gott, och våra läppar möttes tillslut i en kyss, det var underbart, kändes som i en film.

Senare gick vi ut på en natt promenad, det var kallt, och vi klädde oss i varma kläder, sedan gick vi bort emot skolan, helt plötsligt stod vi och dansade under stjärnhimlen, det var så romantiskt så jag inte trodde mina ögon, det var underbart. Jag kom hem gick till min mamma och syster, e frågade hur det gick, jag berättade att vi dansat på isen, och åhhh, jag var så lycklig. Det var underbart.


du åkte hem efter två nätter, vi smsade, jag var helt fast. Kände då som jag aldrig känt förut, att du, var speciell. på Fredagen skulle jag sova hos dig efter tranan discot, det var spännande och mysigt, vi älskade den natten, det var underbart.

I februari någon gång under sportlovet åkte vi till Stockholm och hälsade på din mamma, när vi kom ner lämnade vi sakerna och vi gick ut och åt du och jag, vi gick sedan på bio, åt popcorn och hade det mysigt. När vi skulle skynda oss för att åka med pendeltåget hem så hann vi iaf inte så vi fick vänta en halv timme. Men det gjorde inget vi satt och slängde pop corn på varadnra och så, det var sjukt mysigt. När vi kom hem bäddade vi ner oss och älskade som aldrig förr.


Det blev sommar, och vi åkte till stockholm igen, vi gick på gröna lund, det var en helt underbar dag.


Och mer dagar kommer jag, och vill uppleva med dig, det var några få av de dagar som vi haft underbara tillsammans, och resten av livet vill ag dela det med dig André.


Du är allt jag någonsin önskat,

Du är allt jag någonsin drömt,

 Du är den som får mig minnas,

Alla drömmar jag har glömt,

Du är den som får mig hoppas,

Du är den som får mig le,

 All min kärlek får du bära,

Hela livet vill jag ge,

Du är där när ingen ser mig,

Du är där när stormen yr,

Du är där när natten skrämmer,

Du är där när dagen gryr,

Och jag vill alltid ha dig nära,

Framtiden är vår.  

Som en saga, Utan slut

Älskar jag dig genom allt,

Vill vara nära, Livet ut,

mitt hjärta har funnit sin plats,

Jag vill alltid vara,

Föralltid

Du och Jag


André Thyr, jag älskar dig nu och för alltid, vill alltid vara i din famn, vill alltid veta att du finns där för mig, när ingen annan.

Jag vill gå genom eld och vatten med dig, det kommer att komma svåra tider när vi får kämpa oss igenom vårat förhållande, det har vi fått gjort någon gång redan, men vi ska klara oss ut det, för vi hör ihop. Vi är menade för varandra. Jag kan inte leva utan dig!



Jag älskar dig André Thyr



Många kärleksfulla pussar och kramar

Din Jennifer    

Av Jennifer Larsson-Englin - 11 februari 2010 18:04

Hej bloggen!


Jag försöker göra allting bra men ändå blir allting bara så fel hela tiden, försöker bestämma mig för att gå ner i vikt, men misslyckas, försöker vara positiv men det går ju inte, hur ska jag göra? Idag sade jag för mycket till en främmande person igen, hur kan jag? du vill ju ändå inte bli kompis med mig liksom, för du har ju redan dina vänner. Jag har sönder glas hela tiden fast det inte är meningen, då känner jag hur allting bara faller och jag sätter mig ner och gråter, igen. :(


 Vet inte vad jag ska säga Johanna, trodde jag var lika som då, innan jul men kanske inte är det, vet inte varför jag blivigt så här igen. Den där boken du pratar om klarar inte jag av att läsa, har föröskt, men fick en bok i jul klapp av Mia Törnblom ( eller vad hon heter) och den är riktad till ungdomar med dålig självkänsla och så, den heter " Du äger"  det är jätte bra övningar i den boken, men ibland orkar jag bara inte läsa i den, för jag känner igen mig så otroligt mycket i den.



Puusssilipuss / Jennifer <3

Av Jennifer Larsson-Englin - 11 februari 2010 12:08

Hej alla glada!


Jag sitter i skolan nu, känns inte så roligt, har engelska fast vi har betyg snack, som sagt Engelska går inte bra för mig, för att ja ska få G måste jag lämna in the giver uppgiften, men jag behöver hjälp med den, och min hjälplärare kan inte de dagar jag bruakr sitta där nu helt plötsligt. och det är inte ens säkert jag får g för att jag lämnar in den uppgiften.


Jag ska snart ha psykologi, det är det roligaste ämnet tror jag, är kalr med alla uppgifter redan så jag kan inte göra något på de lektionerna nu, så idag blire försöka jobba med svenskan på den lektionen. men får se hur det går då.

Dans efter det, känns inte så pepp direkt. Måste, har inte varit där på en veckan kanske eller två. vet inte. känns bara tungt allting, och det är kallt ute, och jag mår inte så jätte bra. Jag gick till skolan iallafall, det är väl ganska rätt positivt. Börjar få ont i halsen också. Känns inte så bra, helgen är planerad. Skönt!


Idag kanske de blir dra ner till David och göra nå kanske, vet inte. får se vad som händer. Annars läre jag hem och städa också.

Ja, juste idag skulle jag börja med mitt nya liv, kanske de.
Idag kommer pappa hem från stockholm igen så ska ringa honom ikväll, för igår hittade jag tabletter för 500 kr som man kan äta en månad och gå ner 15 kg, jag vill verkligen prova det, för jag kan verkligen inte gå på någon diet, det går inte, om jag är hos mamma och vi börjar den dieten där, så kan  jag inte äta den i skolan, inte hos pappa kommer det gå, och inte hos Andre. så det känns inte så roligt att veta att man inte kan gå ner i vikt utan det. och jag är en sådan person som inte kan gå ner i vikt. och jag bestämmer mig att jag ska gå ner i vikt och börjar banta, ser jag inget resultat på ca en vecka eller två så ger jag upp. Detta känns som min enda lösning.


Nu läre jag dra. pusspuss/ J.le

Av Jennifer Larsson-Englin - 10 februari 2010 16:27

NU..


Jag har bestämt mig, jag ska börjar leva mitt nya liv idag. Jag ska strunta i vad alla andra tycker och tänker om mig. (försöka i alla fall) Jag ska fortsätta träna med fotbollen, och jag ska plugga klart alla uppfgifter så fort jag får tid ( som är väldigt ofta utan kompisar) och jag ska gå till skolan fast jag känner mig nere och har sovigt över hur mkt som helst ( kanske blir undantag).


Jag har försökt fått kompisar men jag vet inte varför jag inte får dem att vilja vara med mig, jag vet inte vad jag gör för fel, kan ni kanske berätta det för mig? orkar ni inte med mig eller? jag vet inte vad jag gör för fel, så kan ni berätta det för mig?  jag vill ha någon jag kan umgås med och vara med på fritiden också. Jag har försökt förklara det för er alla men tror ingen förstår mig, jag har inge krav på er, absolute inte, om ni nu trott det, men jag vill umgås, och göra roliga saker med dej liksom. Jag vill bara ha åtminstone en vän. är jag inte värd det? en som man kan ringa om nätterna och prata om det är något eller bara umgås med och ha roligt.  har jag för mycket drömmar eller?  =/

Har ni kanske hört nå rykten? Isåfall gör som Andre gjorde, fråga mig om min version istället för att sprida ännu mera rykten.

Jag vet att det går rykten om mig, och jag tänke inte låta alla lyssna på dem nå mer. snälla prata med mig om ni hör något istället för att tro jag gjort en massa.


Ni kanske tänker att ni är vänner till mig, ja, visst det är ni, men jag vill umgås ofta med mina vänner också om ni förstår?


Emelie jag älskar dig jätte mkt och vi har så otroligt grymt roligt i skolan, synd att vi inte hinner ses så mycket hemma, det hade varit så roligt.


Andre, vi träffades genom att du hörde rykten om mig,och då tog du kontakt med mig, och nu står vi här, haft lite struligt nån vecka på hösten men vi har nu varit tillsammans i ett år och en månad och 6 dagar:) underbart, underbara dagar har vi haft, och jag älskar dig så fruktansvärt mycket och det blir bara mer och mer. För alltid du och jag <3



Pussspusss/ Jennifer Larsson Englin   

Av Jennifer Larsson-Englin - 10 februari 2010 15:09

Jag undrar vad som får mig att piggas upp, kan någon ge förslag på vad ni piggas upp av?

Jag måste göra något som får mig att piggas upp. Jag kanske ska ta en promenad i solskenet innan solen tar slut? Vår skulle behövas.


Killar, det är ett intressant ämne, man förstår sig inte på dem så ofta, gör du det? eller är det bara jag som är freaky?  Vad vill killar ha egentligen? vill de ha en spinkig tjej som förstorar sina bröst och ser ut som om de inte ätit på flera år? eller vill du ha något annat? Varför tror killar att alla tjejer vill ha smala slanka killar med magrutor och muskler? så är det inte, visst måste jag väl hålla med om att det är snyggt, men inte alldeles för magra och för mkt muskler. det måste finnas något att ta på liksom. annars är det ju inge kul, hur mysigt är det att krama om en pinne? Hmm inte så mysigt. Man ska väga normalt, eller vikten spelar ingen roll, men det är hur man trivs som spelar roll, jag trivs tex inte i min kropp, jag vill gå ner ca 20 kg för att trivas. men jag tycker iaf inte man ska vara pinn smal som en sticka och inte ha nå fett alls på kroppen.  Oj tillbaka till killar, alltså kan inte killar förstå vad man tänker och vill? förstår de inget alls ngn som känner igen sig? de förstår inte om man vill mysa eller vill ha tröst ifall man är ledsen liksom. Ni killar har två olika ansikten

först är ni en som är jätte gullig och gosig som kan äta upp en liksom, och nästa stund förstår de en inte alls. VISSA Killar kan  då aldrig bestämma om de ska vara snälla eller elaka emot oss tjejer. Killar är som något jag vet inte vad.


ursäkta alla, jag har inte menat något illa med detta. Utan bara mina åsikter som blev i en enda röra. oj oj oj.  vet själv inte vad jag skriver.


Älskling ta inte åt dig av detta, jag älskar dig de vet du <3


Pusspusss / Jennifer L .e

Av Jennifer Larsson-Englin - 10 februari 2010 10:33

Hej alla glada!! Åhh allt är så jobbigt, jag kommer aldrig gå ner i vikt:( Jag är så tjock. usch.man blir bara tjockare när man är med Andre, för han är så mager. blir så orolig över honom, han han snart bara ben kvar på kroppen det är fruktansvärt. Jag tycker om han så mkt och bryr mig om honom, men de blir jobbigt om han bara tappar allt på kroppen typ och jag får allt på min, och blir bara tjockare och tjockare.:( Jag sväller jätte lätt, det är inte nå kul alls tycker jag.Jag måste banta men hur fan gör jag dådå? ingenting funkar av det jag gör.


Idag är jag hemma, mår inge bra, mår psykiskt dåligt, orkar ingenting, orkar inte le och skratta som jag gjorde förr. igår när jag var med Andre bara blev jag skit sur, och när han förösker få mig att skratta blir jag ännu surare och typ vill slå sönder allting, fast vågar inte när jag är med honom, vet inte vad jag ska göra.

Jag vill ha en tjej kompis att prata med och så:(


Jag är så okoncentrerad på att skriva mitt svenska arbete om kärlek nu. Jag älskar kärlek, älskar romantik och mysiga hemma kvällar, eller ute och äta med den man älskar. Jag är kanske kär i kärleken?:/ Hmm, ja vet inte, det känns så jobbigt allting med kärlek nu. Inget med Andre att göra så, men jag borde kunna skriva två a4 sidor om vad kärlek är.


Jag måste söka sommar jobb också, men jag vet inte vart. Känner ingen lust att göra något heller, jag har ingen lust att jobba heller, men jag måste ju ha pengar. åh vad jobbigt. Jag som tänkte börja leva livet men nu, har jag ingen lust för det längre.


Pusss pusss / JenniferL.E

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 februari 2010 19:15

Ja Nu var det ett tag sedan, så nu läre jag sammanfatta allting från förra veckan oxå. Men det ska väl gå an tycker jag. Det har i det stora hela varit en jobbig vecka.


På måndagen gick jag till David och pluggade matte igen, det gick väl bra fast idag blev det spela tv spel oxå, för jag tappade kontrollen men jag fortsatte med matten efter ett tag. Sen kom mor och hämtade mig. Vi hoppas över Buo ( Bollnäs ungdoms orkester) också, jag orkade inte gå. TIsdag gick jag bara i skolan när jag hade sång lektion alltså till klockan 12:40. Det gick inge bra idag, det var ngn från samhälls programmet som kollade, det var inte så roligt när de inte gick nå bra. Jag gick hem och sprang en sväng sen ner till sporthallen och kollade på André när han hade träning, han följde sedan med mig hem och sov.


Onsdagen sov André hos mig, det var mysigt om jag minns rätt, vi åkte lite spark och åt en good mumsig muffin som mamma gjorde. Dagen efter hade jag tid hos ungdomsmotagningen men missade den, sov över, missade halva engelskan som började klockan halv tolv, sen gick jag till spykologin och satt där, lämnade in min uppgift (arbete) och sedan fick jag gå hem, för jag var klar med mitt arbete för några veckor framår. jag gick till mormor och satte mig och drack te. Sen gick jag till David och fick hjälp med Matten, sista dagen innan provet. usch och fy in i helvete. Det gick inge bra idag, det var verklign inte min dag, så vi spelade tv spel igen istället, sen hämtade mamma mig när jag höll på kräkas..

Fredag så klev jag upp, missade dansen igen.. :(  Orkade inte kliva upp sover dåligt m.m Kom så jag gjorde matte provet iaf. det gick ju åt helvete iallafall. Jag skrev på många frågor men fattade iaf ingenting. :( Dagen rullade på, projektarbetes tiden gick segt, gick hem packade, och så åkte, tåg till arbrå för att öva sången till dopet på lördagen. Vi åkte till kyrkan och övade, jag Fia, Carro (syster) och Hanna. Fia och jag sjöng och Carro o hanna spelade fiol och nyckelharpa. Fias lilla bebis var så otroligt söt, Lucas så otroligt go. Usch nu vill man ha barn ju ^^ haha. Vi åkte hem kollade på film gjorde jag, goal 2. Sen sov jag. Ställde klockan för att ut o springa en sväng, men orkade inte så sov vidare, klev upp duschade. klädde på mig värmde upp min röst och åkte till kyrkan. Vi sjöng igenom inne i kyrkan innan för att sedan vänta på att allt skulle börja. Lycas skötte sig bra därframme tycker jag, han sa ingenting. Han är så söööt. Shiit. Aa sen skulle vi fram och sjunga. det gick inge bra alls, vi hamnade i orakt med instrumenten så uscha. Aja vi gjorde det iaf. efter fick vi äta soppa mums var det, och fika lite efteråt. sen ringde André och sade att han var i arbrå då fick jag skjuts av Thomas och Carro dit och då gick Jag och Andre till Farmor och väntade. Han spelade lite guitarr och farmor spådde oss.  det var roligt. Sen kom syster, thomas, pappa, ingmarie, kusinemma tony, Gunilla och Benke och bengt dit och då firade vi min farmor. VI fick smörgåstårta och sedan tårta. Sen åkte vi hem vid åtta. Vi kollade lite på tv och fikade varma mackor, sen lade vi oss och myste i sängen jag och Andre. Dagen efter klev vi upp, gick på en promenad med syster. pratade lite. sen gick jag hem och myste med andre. Sen åkte vi till bollnäs. till mamma. åt mat och så. sen pluggade vi lite grann innan vi skulle sova. vi bäddade ner oss och myste lite. Sen sov vi till idag. Sov över igen.. kom försent missade samlingen kl åtta. kom till nio jag. Denna dag var inte som jag vill från början .


Hade matte, det gick väl skapligt bra i af. GIck hem vid lunch, hänmtade pengarav mamma på rödakorset och gick sedan ner til lstan och käkade på max med Em. vi gick sedan till ungdomsmotagningen det gick inte som jag trodde. Sen gick vi till Åhlens och sen till Lidl och sen hem. Jag städade litegrann, rensade rummet och slängde en massa kläder som jag inte kan ha för att jag är så jävla tjock. :(


Vill inte vara tjock längre. orkar inte, jag måste gå ner i vikt. men jag vet inte hur, för jag måste få hjälp på nå vis men vet inte hur:(


Jag vill försöka hjälpa en person oxå, som inte har så mycket pengar men ändå köper en massa onödiga saker på till exempel röda korset och erikshjälpen. det är så onödigt, och att köpa kolsyrat vatten hur många ggr som helst i veckan är också mkt pengar tillslut. Köp en sådan där som man gör kolsyrat i istället så får du det likadant. Du klagar på att gå ner i vikt, varför gör du en massa kakor och muffins och en massa då då för? dricka loka, ramlösa är inte heller så nyttigt som vanligt kranvatten. Snälla någon vet ngn hur jag ska göra för att hjälpa denna person?  någo som jag kan prata med?


Jag är så trött jämt och ständigt. Orkar inte kliva upp sover dåligt, det går inte så bra i skolan är för tjock för att var aglad. Jag vill gå ner  ivikt men kan inte. Tappar lusten när jag inte rasar i vikt på två tre veckor.


Pussspuss <33

Ovido - Quiz & Flashcards