Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 6 mars 2011 18:34

Hej bloggen!


Känner mig så jävla sviken krängt ochtom inombord.

Sitter här hemma, bara tystnaden  och jag,

grubblar varje timme och varje minut.

Hur kunde jag så enkelt bara glömma allt, hur kunde du bara glömma allt. Och det enda jag vill nu är att jag ... ... ........! 

Tårar, kärlek eller hot?

Det fanns en tid, då våra hjärtan stod i brand

och vi var het som öken sand, det fanns tider vi fick sv

alka varandra

det var då våra heta känslor brann. 


Ensamhet är något av en hemlighet, 

många verklighet. 


Jag undrar vad som gör skillnad mellan,

att möta någon man älskar och dem som inte berör,

men det vore väl praktist att kunna styra sina känslor,

som just nu förför, 

det gör ont att älskar, det är smärtsamt att bli kär, 

längtan  och rädslan styr allting man gör, 

känslor borde ha en av o på knapp, 

som man stänger av när det inte är rätt.


JAG ÄLSKAR DIG FÖR I HELVETE!

Ovido - Quiz & Flashcards