Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 27 mars 2011 15:42

Hej bloggen! 


"Att känslan för allt fel jag gör bara stiger

gör inte mitt liv enklare"


Det är molnigt, vinden blåser mitt hår åt sidan,

kylan slår emot min kind som en massa nålar

som sticker in i huden,

precis som det känns när jag inte vill nå mer,

när jag inte vill se nå mer.

Hjärtat svider, dagarna går,

jag kommer närmare mitt vägskäl, 

där jag kommer bli tvungen att ta ett beslut,

det är bara månader kvar,

det är bara veckor kvar, 

det är bara dagar kvar,

det är bara timmar kvar,

när kommer valet, 

vad ska jag välja.

Om jag inte vill välja vilken väg jag ska gå då

om jag fortfarande vill gå samma väg som nu,

alla komma till detta vägskäl någon gång i sitt liv.


Vinden blåser undan mitt hår, 

när ska det sluta

när ska den låta mig släppa allt

och gå vidare,

när är det min tur

eller kommer den aldrig

hur vet jag när jag inte längre behöver din hjälp.

*

Pusspuss/ Jennifer


P.s I Love You?!

Ovido - Quiz & Flashcards