Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 2 mars 2011 10:12

Hej bloggen!


Sitter i skolan nu,

 började dagen med att ta lite sovmorgon

hade ingen lektion förän kl halv tio,

då fick jag sjunga, gick sådär. men är nöjd.

 Nu har jag hål till kvart i tolv då vi

kommer köra genomdraget av akt ett och två, nervös för det.


jag har så  ont i magen hela tiden.

men så kommer jag på, fan vad jag har det bra,

åh då blir jag glad! Längtar tills fredag nu,

då får jag sportlov, det ska bli så skönt.

Jag kommer då vara hos pappa i Orbaden, f

ör där är jag ensam hemma hela veckan,

jag ska bara ta hand om mig själv och plugga lite!

 Träffa glada och roliga människor.

Härligt! Någon mer som vill komma så säg till! :) 


"Mitt hjärta slår, det bultar så hårt att det gör ont,

allt ljus blev svart,

allt hopp blev tomt,

allt vitt blev svart,

hur kan allt bara bli så på en gång?

Vad har jag gjort?

Hur kunde jag göra det så?

Varför gjorde det?

mitt hjärta slår och gör att jag blír yr o svimfärdig"

  

 

"Un break my heart, and say you love me again" 


Pusspuss/ Jennifer

 

Ovido - Quiz & Flashcards