Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 13 mars 2011 19:30

Hej bloggen!


Sitter fortfarande kvar i Orbaden nu, och med sjuhelvetes mensvärk, fyfan. 

Väntar nu på att pappa och Ingmarie knäpper på mobilerna så jag kan nå dem. Pappa sa att dem skulle komma hem på eftermiddagen, men än har jag inte sett dem, klockan är nu 19.15  Gash jag måste veta om jag ska åka till mamma ikväll klockan nio eller om jag åker med Ingmarie i morgonbitti ifall hon jobbar. Suck. 


Har sådant fruktansvärd menstvärk, usch och fy, men de får väl vara värt det om jag ska ha en kopparspiral med utan hormoner. 


Vill bara få veckan gjorde nu, så det kan bli torsdag då jag ska prata med kuratorn. Känns som det är välbehövligt nu. Har hänt så mycket och jag känner att jag inte kommer klara av denna vecka. Ska försöka komma upp, gå till skolan, spela i morgon. Och försöka plugga. Kanske någon som vill hjälpa mig? Jag ligger efter nu med lite saker och det är vissa saker jag har tid kvar att göra. Men har ingen ork att sätta mig ner och göra det. Vill komma igång med motionen igen, promenaderna. Jag måste försöka, men det var lättare när man inte var själv, utan var två... 



Tid att andas tid för ro,

våga hoppas våga tro,

jag ser bara dig, du är allt för mig,

tid att andas tid att se,

allt som tiden har att ge,

låta känslor gro.

*

Saknar dig... 


P.s I Love You

Av Jennifer Larsson-Englin - 13 mars 2011 16:11

Look into my eyes - you will see 
What you mean to me 
Search your heart - search your soul 
And when you find me there you'll search no more 


Don't tell me it's not worth tryin' for 
You can't tell me it's not worth dyin' for 
You know it's true 
Everything I do - I do it for you 

Look into your heart - you will find 
There's nothin' there to hide 
Take me as I am - take my life 
I would give it all - I would sacrifice 

Don't tell me it's not worth fightin' for 
I can't help it - there's nothin' I want more 
Ya know it's true 
Everything I do - I do it for you 

There's no love - like your love 
And no other - could give more love 
There's nowhere - unless you're there 
All the time - all the way 

Oh - you can't tell me it's not worth tryin' for 
I can't help it - there's nothin' I want more 
I would fight for you - I'd lie for you 
Walk the wire for you - ya I'd die for you 

*



P.z i Love You!

Av Jennifer Larsson-Englin - 13 mars 2011 14:21

Hej bloggen!


Nu ska jag försöka se film och kolla om magvärken och alla jävla idiotiska tankar och minnen försvinner. Filmen blev "the cable guy". Det står att den ska vara rolig. Så jag hoppas det. Tänkt titta på den flera gånger men aldrig gjort det. 


Vad ska jag svara? hur ska jag veta att det är rätt, så att jag inte blir sårad, igen. 



Pusspuss/ Jennifer


P.s I Love You

Av Jennifer Larsson-Englin - 13 mars 2011 12:17

Hej bloggen!



"Han tog sina varma mjuka händer,

och lade dem på mina kinder,

böjde sig fram och kysste mig mjukt,

jag saknar...."



Livet är jävligt hårt ibland....

Att man ens orkar stanna kvar i livet,

Put the blame on me......


Ps I Love You!

Av Jennifer Larsson-Englin - 13 mars 2011 09:56

Godmorgon bloggen!


Idag är det ingen bra, dag. Att gråta sig till sömns kvällen innan gör att man vaknar med röda ögon och ont i magen. Usch nu vill jag bara bort.


Jag måste nu städa tills fadern och Ingmarie kommer hem från Thailand nu. Blä, hatar att städa.   Undrar om jag ska åka till mamma ikväll, eller om jag gör det i morgon mitt på dagen för då har ju jag hemstudiedag. 




Kan inte säga det på ett annat sätt..... 

Now I know

Yes it's here I belong

By your side in your arms

You are my destiny

You are my life

Shining so bright

All my love I give to you

All I do I do for youI'm in love

Baby, I'm in love

Every day and every night

Always till the end of time

I´m in loveNow it's time

I have made up my mind

No more reasons to cry

Lovin' you endlessly

You are my life

Shining so brightYes, from the start

You reach so deep into my heart

How could I live without youI want you

, I need you foreverI give you

*

Puss puss / Jennifer

P.s I Love You!



Ovido - Quiz & Flashcards