Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 17 mars 2011 20:33

Hej bloggen!


Nu har det gått nästan en vecka sen jag skrev sist, eller ja typ tre fyra dagar xD.

Ja, jag började skolan på måndag, vi repade, det gick bra. Tisdag, sov en vän hos mig. Trevligt. Onsdag utgång med käk på tranan med Sara, Emelie ( otroligt nog xD) Julia , Amanda och Bea. Mycket trevligt. och god mat. Helt otroligt drack jag bara en cider, en hel cider oj oj oj. Och åkte dessutom hem kl elva. Kom hem ringde en vän och pratade en stund, som hade legat uppe och väntat på att jag skulle ringa trots tröttheten, sött? JA!! :O 


Sen blev det torsdag då, ja idag. Dagen började med att jag hade idrott, (helt otroligt att jag var på idrotten och gjorde mitt  bästa) först fick vi göra en jätte rolig lek som uppvärmning, undra om det hette flygbasket?! Aja kul var det iaf. sen var det innebandy. 

Åkte tillbaka till heden, där hade vi svenska B. Gick igenom nationella provet som kommer nu i vår. Hoppas det går vägen. 

Sen åkte jag ner till Torsberg för att prata med kuratorn, det gick bra. Hon sade mycket bra, men ändå jobbiga saker, som att jag ska hitta mig själv, men hur sjutton ska jag göra det då? när det finns bara en sak i min hjärna?! Vet inte var jag ska hitta mig själv, det är jag som ska jobba, men HUR?! Jag vill klart må bra och ha självkänsla, men hur får jag detdå?, försökt med så många olika saker, och ena dagen funkar den bra och nästa inte. Blir galen på detta! usch. 

Sen hade jag bild, åt ingen lunch idag, dumt dumt dumt. På bilden hade jag ingen koncentration idag, och det gjorde ju att man skar ett djupt sår i fingret. Sen blev det stan sen hem. Har bara legat sen jag kom hem. Trött, sliten känner mig ledsen och nere. Bestämde mig för promenad, men blev ingen för jag orkade inte, åt mat, gick ner o lade mig, kunde inte somna pga alla tankar, sen efter ett tag städade jag, eller ja, jag plockade undan kläder och sånt som låg på golvet, tvättade kläder. Sen duschade jag och nu tänkte jag kika på en film sen läsa vidare i boken Harry Potter och fången från Azkaban. Spännande

I morgon har jag sovmorgon till halv elva! Skönt! 


Igår, hade vi betygsnack på scensiskgestaltnig C. Han frågade vad jag satsade på, jag sade MAX VG för jag klarar inte mer, är inte så mkt för att kämpa för ertt högre betyg där. Så gick vi igenom betygskriterierna, och jag låg på ett VG nu :O Helt otroligt, blev jätte glad. Kunde höja till MvG också haha! Kul! Sen efter det hade vi presskonfernas för slutproduktionen, vi gjorde första scenen, det gick otroligt bra tycker jag. Kul! 


En sak innan jag kikar på film, ska man säga till en person ifall den visar sina bröst i en skjorta, när hon inte har någon BH på sig? Såg det idag, det blev lite sådär svår situation och pinsamt.. :O 


I am still in love...


Pusspuss/ Jennifer


P.s I Love you!

Ovido - Quiz & Flashcards