Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 7 mars 2011 16:20

Hej bloggen! 


Nu sitter jag här igen, har varit runt i huset och tänt en massa kul så värmen stiger lite snabbare. Jag inväntar också en mycket god vän som kommer hit för att stötta lite och plugga gemensamt. Denna gång ska det bli plugg också. Har bestämt att ett arbete ska bli klart idag! Känner mig faktist lite glad just nu. Lyssnar på bra pepp musik och nu ska jag sätta igång! 


Pusspuss / Jennifer

Av Jennifer Larsson-Englin - 7 mars 2011 12:41

Hej bloggen! 


Jag har bestämt mig nu, jag ska börja om på ett nytt liv nu, har avslutat ett kapitel och ska nu ta tag i det nya och göra det så mycket bättre. :) 

Jag är glad att jag får prata med dig fortfarande, jag borde vara glad för att jag får göra det efter allt jag gjort. Jag ska förändra mitt liv, jag ska göra så jag är gladare och piggare. Jag ska göra det jag vill, jag ska ta hand om mig. Göra allt som ger mig energi! 


:) P.s I Love You

Av Jennifer Larsson-Englin - 7 mars 2011 08:14

Hej bloggen! 


Sitter nu och lyssnar och tittar på The Voice på tvn. Dem är så roliga! Sitter även och värmer mig med ett ägg i handen, har bara 15 grader i huset, dumma jennifer som inte eldade innan hon lade sig haha :D 


På The voice, pratade dem nyss om twitter, vad sutton e det? haha aldrig hört talas om det, så jag måsta kolla upp det. Haha, och sen sade dem att facebook kommer läggas ner i mars eller maj. var osäker när det var. Helt otroligt om dem stänger ner den :P 


Pusspuss / Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards