Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 19 mars 2011 20:15

Hej bloggen!


Usch, idag känner jag mig så otroligt jävla nere! Eller ja, har inte gjort det på förmiddagen. Dagen började med att jag vaknade hos pappa och fick skjuts till skolan för lördagsrep med klassen mellan 10-17, det gick bra tycker jag. Kom hem, syster och vovven o mamma hämtade mig. Köpte pizza, usch, känner mig som en smällfetko nu. Och ända sen jag kommit hem har jag inte känt mig glad eller velat skratta. Vet inte varför, eller så vet jag... Känner mig trött och ledsen. Vill lägga mig i sängen och andas och kolla på film. 

Vill inte vara själv. Vill göra något roligt. 


Jag skulle vilja bara åka bort ett tag. Känner mig stressad och inte tillräcklig. 

Jag gör allt jag kan men ändå räcker ingenting till för det jag gör och vill. Usch, jag måste få klart alla uppgifter och svenska provet och slutproduktionen önskar jag bara var klar nu så man kan släppa det och sköta skolan! 


Don´t let anyone tell you, 

that you´re not strong enough. 

Don´t give up, 

Be your self. 



Måste.... Klara..... Skolan..... Bara.... En .... Termin.... kvar.... alltså.... bara... några... månadre.... KOMIGEN!!


Åh vad ska man göra när man är så kär att man nästna spricker :O ;) hihi, när känner att det bara bränner och fjärilar och man blir sprudlande glad när man ser en person eller träffar en, en så som får en dålig dag att bli helt fantastisk ? 


Tänker på dig hela tiden, min tankar kan inte gå till ett annat håll. Kan inte riktigt fokusera på det viktiga i livet! Oj oj oj.



Pusspuss/ Jennifer


P.s I Love You!


Ovido - Quiz & Flashcards