Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 mars 2011 22:04

Hej bloggen! 


Sitter här och firar med en semla efter storvinsten mot Villa! 8-4 till BollnäsGif <3 Härligt, hehe otroligt grym match av bollnäs idag, roligt att "Bejja" skrek rakt ut när han åkte mot en spelare som hade bollen, höll på dö, kanske inte låter så roligt här men det var det. sen blev jag lite rädd förr Ville Aaltonen ett tag, det var en spelare i Villa som gjorde något på en Bollnäsare, och då fick han utvisning, då åkte Ville Hela vägen efter honom till båset och spände ögonen i honom, såg ut som han menar " efter machen är du dödens" haha. Gjorde en fjantigt självmål, men vi tog igen oss ändå. Bra jobbat! Nu tar vi tredje matchen på torsdag! Sen är det final! :) 


Now I know,

Yes it´s here I belong,

by your side in your arms,

you are my destiny,

you are my life,


Shining so bright,

all my love I give to you,

all I do I do for you,

I’m in love,

baby I’m in love,

every day and every night,

always till the end of time,

I’m in love, baby I’m in love,

Now it´s time, a made of my mind,

no more reason to cry

, loving to endlessly you are my life,

shining so bright,


Less from the start, you reach so deep,

in to my heart, how could I live

without you,

I want you,

I need you,

forever,

I give you my love

  



Jag ska nu antagligen, sitter här ett tag, kanske blir det en liten promenad, skulle vilja göra något, är inte så trött av mig, just nu. Jag ska sedan städa mitt rum, eftersom jag får främmande i morgon, :) sen blir det sova. 


Pusspuss/ Jennifer <3


P.s I Love You!

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 mars 2011 13:19

Hej bloggen!


Dagen började med att jag sov till nio typ, gick upp, tog en lång dusch, jätte skönt, och det var varmt i hela huset, underbart haha. Gjorde mig i ordning. Åt frukost, städade undan ,diskade m.m Sen åkte jag till  Bollnäs, och nu sitter jag där. Funderar på om jag ska gömma mig i Harry Potter boken några timmar nu innan bandyn :) 


Bandy är så otroligt roligt tycker jag, det är spännande,  jag blir engagerad och kan släppa allt som är jobbigt eller som tar energi, jag kan verkligen koppla bort från allting, otroligt skönt, jag älskar att gå på bandy, det är min passion. Jag är verkligen insatt i bandyn i år, har kollat flera år men nu i år har det blivit mycket mer, jag kan alla spelares namn, vet vad dem är bra på och diskuterar verkligen hur spelet rullar för dem. Såklart hejjar jag på Bollnäs Gif, det är andra semifinalen ikväll, vi vann mot Villa i Lidköping i söndags, nu är det dags för hemma match, hoppas såklart på vinst. Giffarna är otroligt bra i år!


Mamma hämtade mig vid bussen, vi handlade, åkte hem, när vi kom till våran uppfart så var det en blå påse i brevlådan :) Otroligt, hihi mina älskade och efterlängtade kläder hade kommit, ett par Jeans, som satt grymt bra, två linnen i korall färg, as fina, och en svart långärmad t shirt  jätte fint var allting. Glad jag blev! :)


Nu ska jag gömma mig i boken! Försöka tänka bort allting!




Tid att andas tid för ro,

våga hoppas våga tro,  

jag ser bara dig,

du är allt för mig

 Tid att andas tid att se,

allt som livet har att

ge.

    


Pusspuss/ Jennifer


P.s I Love You  

Av Jennifer Larsson-Englin - 8 mars 2011 00:24

Hej bloggen!


Nu är det kväll, eller ja natt. Blev inget plugg idag heller, måste verkligen ta nya tag till på torsdag. I morgon åker jag till mamma för att sedan gå på bandy, underbart Heja Bollnäs.

 Hoppas mina kläder kommer i morgon, vill verkligen det nu! JAg måste även ta tag i vikten nu. 


Nu är jag så trött så ögonen åker ihop, så godnatt. 


pusspuss/ Jennifer


Ps. I Love you

Ovido - Quiz & Flashcards